Web Analytics Made Easy - Statcounter

همه گیری ویروس کرونا باعث بسته شدن فروشگاهها و سقوط تقاضای مصرفکنندگان شده است بنابراین مشتریان شرکت های کشتیرانی با مازاد ذخایر مواجه هستند که باعث شده صنعت یک تریلیون دلاری حمل و نقل کانتینری در رکود قرار بگیرد. ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۵ اقتصادی اقتصاد جهان نظرات - اخبار اقتصادی -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، صنعت یک تریلیون دلاری حمل و نقل کانتینری در رکود قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برخی خطوط کشتیرانی که مشتریان آنها از همه گیری ویروس کرونا آسیب دیده اند، سرعت کشتیهای خود را پایین آورده و مسیرهای طولانی تری را به دور آفریقا طی می کنند تا مجبور نباشند عوارض عبور از کانال سوئز را پرداخت کنند.

 بسیاری از این شرکت های کشتیرانی تعداد سفرها را پایین آورده و ذخایر کوتاه‌مدتی برای مشتریان خود فراهم می‌کنند. شرکت های بزرگ کشتیرانی مثل مرسک، MSC و هاپاگ لوید با بزرگ‌ترین رکود از زمان بحران مالی 2008 مواجه هستند.

  تاکتیک های جدیدی که این شرکت ها به کار می برند نه تنها هزینه های آنها را پایین می آورد بلکه به آنها کمک می کند با نیازهای مشتریان آسیب دیده خود سازگار شوند. همه گیری ویروس کرونا باعث بسته شدن فروشگاهها و سقوط تقاضای مصرفکنندگان شده است بنابراین مشتریان این شرکت های کشتیرانی با مازاد ذخایر مواجه هستند.

 سرعت کمتر ارسال کالا ها توسط کشتی بدین معناست که واردکنندگان پرداخت های خود را هم با تاخیر انجام میدهند.

از شرکت محصولات ورزشی پوما گرفته تا شرکت گپ، بزرگترین تولید کننده پوشاک در آمریکا، بسیاری از خرده‌فروشان مجبور شده اند ارسال محموله های جدید را کاهش داده یا روند آن را کندتر کنند. ناآرامی های داخلی در آمریکا هم  برمشکلات افزوده و دورنمای بهبود در بزرگترین بازار خرده‌فروشی دنیا را تیره و تار کرده است.

کاهش تقاضا در داخل و خارج، مشکل صنعت کارخانه ای چینتاثیر شورش های آمریکا بر دلار و بازارهای مالی

ولی در همین حین، کند شدن حمل و نقل دریایی به بسیاری خرده فروشان دیگر مثل والماررت و آمازون آسیب می رساند. این شرکت ها هرگز فروش محصولات به مصرف نندگان داخلی را متوقف نکردند. بیشتر فروش این شرکت‌ها به صورت اینترنتی بوده است.

حالا این خرده‌فروشان به دنبال فضا برای کالاهای خود در تعداد کم کشتیهای تندرو بر روی دریا هستند.

مشکلات صنعت حمل و نقل کانتینری بسیار زیاد است. کالاهای خرده فروشی مثل پوشاک و مبلمان  15 درصد حجم کالاهای حمل شده را تشکیل می‌دهد. طبق گفته شرکت کشتیرانی مرسک، بیشتر مشتریان بزرگ آن خرده‌فروشان یا عرضه کنندگان به خرده‌فروشان هستند.

 دورنمای فعالیت این خطوط کشتیرانی تیره و تار است چون دورنمای خرده‌فروشی هنوز بهبود نیافته است. پیش بینی می شود خردهفروشی در آمریکا 6 درصد دیگر در سال جاری میلادی کاهش یابد.

انتهای پیام/207

 

R7586/P/S78,7,85,81/CT10

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حمل و نقل کانتینری خرده فروشان شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۰۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان

آفتاب‌‌نیوز :

مطالعه‌ای که به تازگی توسط محققان دانشکده بهداشت عمومی جانز هاپکینز در بلومبرگ انجام شده، نشان می‌دهد که احتمال زوال عقل در افراد مسن با شدت بالای کم‌شنوایی بیشتر است، اما این احتمال در بین کسانی که از سمعک استفاده می‌کنند پایین‌تر است.

نتایج حاصل از این مطالعات (روی بیش از ۲۴۰۰ سالمند)، بیانگر این است که کاهش شنوایی ممکن است عاملی در افزایش خطر زوال عقل باشد و بر همین اساس، درمان کم‌شنوایی می‌تواند خطر زوال عقل را کاهش دهد. کاهش شنوایی یک مسئله حیاتی در زمینه سلامت عمومی است و این خطرِ روبه‌رشد که کاهش شنوایی ممکن است با خطر زوال عقل مرتبط باشد]، میلیون‌ها نفر را در جهان تحت تأثیر قرار می‌دهد.

در این مطالعه، ۲۴۱۳ نفر مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند که حدود نیمی از آن‌ها بالای ۸۰ سال داشتند و طی همین بررسی‌ها ارتباط واضحی بین شدت کم‌شنوایی و زوال عقل در آن‌ها مشاهده شد؛ شیوع زوال عقل در میان شرکت‌کنندگان با کم شنوایی متوسط تا شدید، ۶۱ درصد بیشتر از شرکت‌کنندگانی بود که شنوایی نرمال داشتند. شیوع زوال عقل در ۸۵۳ شرکت‌کننده کم‌شنوا که از سمعک استفاده می‌کردند نیز تا ۳۲ درصد کمتر بود.

چگونگی ارتباط کم شنوایی با زوال عقل هنوز به طور قطع مشخص نیست، اما نتایج این تحقیقات به مجموعه اطلاعاتی که حاصل از بررسی ارتباط جرئی بین کم‌شنوایی و زوال عقل است، اضافه می‌کند.

امید بر این است که به تدریج، اطلاعات کامل‌تری از تأثیر کم‌شنوایی بر عملکرد شناختی و زوال عقل در سالمندان حاصل شود و داده‌های موجود در این زمینه تکامل یابند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد
  • حضور پررنگ چری در نمایشگاه خودرو پکن (فیلم)
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش
  • تسلیحات، واجب تر از نان شب / هزینه های تسلیحاتی جهان به 2.5 تریلیون دلار رسید / هزینه های تسلیحاتی در سطج جهانی رکورد زد
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی امیرکبیر در ۲۰۲۴ CHINAPLAS