Web Analytics Made Easy - Statcounter

طباطبایی مدير روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد گفت: طی دو روز گذشته حوادث مختلفی مانند غرق شدن یک نوجوان افغانی و همچنین نجات یک نوجوان در حال غرق را در سطح استان یزد شاهد بودیم.

«سید حسین طباطبایی» مدير روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به دو حادثه امروز جمعه 16 خردادماه در استان یزد، گفت: ساعت ۱۳: ۰۴ امروز حادثه غرق شدن یک جوان ۲۲ ساله در استخر کشاورزی یکی از گلخانه‌های روستای حسین آباد ریسمانی از توابع بخش مرکزی یزد، به مرکز پیام اورژانس استان گزارش و بلافاصله پس از دریافت خبر نزدیک ترین کد امدادی آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: خوشبختانه با توجه به سرعت عمل کارشناسان اورژانس و اقدام مناسب، عملیات احیا قلبی ریوی بیمار شروع و ضمن ادامه عملیات احیاء و پایش مداوم بیمار، این جوان ۲۲ ساله با سطح هوشیاری ۸ به بیمارستان شهدای کارگر یزد منتقل شد.

طباطبایی با بیان اینکه روزگذشته یک تبعه افغانی در سد منطقه بردستان سانیج غرق شد افزود: این نوجوان 18 ساله افغانی جز کارگران گلخانه در این منطقه بوده است که متاسفانه جان خود را از دست داد.

مدير روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد از دیگر حوادث امروز را واژگونی پژو پارس با یک مصدوم در بافق اشاره کرد و گفت: ساعت ۸: ۳۰ صبح امروز واژگونی یک دستگاه پژو پارس در 5 کیلومتری محور بافق _ یزد یک مصدوم بر جا گذاشت.

وی در پایان اظهار داشت: مصدوم این حادثه توسط عوامل امدادی پایگاه شهری بافق به بیمارستان ولیعصر (عج) این شهرستان منتقل شدند.

پایان پیام/682

منبع: شبستان

کلیدواژه: اورژانس یزد غرق شدن شبستان یزد اورژانس استان استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم ، در پی بی‌احتیاطی جمعی از جوانان و روشن کردن آتش در جوار چاه فاضلاب، به دلیل وجود گازهای ناشی از فاضلاب، انفجاری رخ داد که منجر به مصدومیت 4 نفر از شهروندان تبریزی شد.

 سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی در پی وقوع این حادثه گفت: مصدومان این حادثه توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافتند.

موسی علیپور، شهردار منطقه 2 تبریز نیز گفت: این چاه فاضلاب محل تخلیه فاضلاب اماکن تجاری کوی پرواز بوده که متاسفانه به فاضلاب شهری وصل نشده بود و ربطی به چاه‌های جذبی شهرداری ندارد.

وی خاطر نشان کرد: در این حادثه سنگی به وزن 50 کیلو  چندین متر به بالا پرتاب و موجب زخمی شدن 4 نفر از همشهریان شد و سنگ روی یک خودروی رانا فرود آمد و به خودروهای پارک شده در نزدیکی محل وقوع حادثه وارد آمد.

دیگر خبرها

  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • لیلام ۱۶ میلیون دلار در افغانستان
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • بستن پرونده نقاط پرحادثه همدان
  • دمیده شدن دوباره امید در کالبد دریاچه ارومیه/ حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • حال خوش این روزهای نگین فیروزه‌ای آذربایجان
  • جزئیات تجاوز چهار افغانی به فوتبالیست ایرانی