Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@04:15:33 GMT

مدیر کل BBC تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۴۱۷۶

مدیر کل BBC تغییر کرد

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا به نقل از گاردین، «تیم دیوی» در حالی به عنوان مدیر کل جدید بی‌بی‌سی انتخاب شده است که «تونی هال» در اوایل سال جاری میلادی اعلام کرده بود از ادامه حضور در این بنگاه خبری کناره‌گیری خواهد کرد و «تیم دیوی» که در سال ۲۰۱۲ برای مدت کوتاهی مدیر عامل بی‌بی‌سی بود از ابتدا یکی از گزینه‌های اصلی تصدی این سمت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«تیم دیوی» که هم‌اکنون مدیریت کمپانی «BBC Studios»، بازوی تجاری بی‌بی‌سی را بر عهده دارد از اول ماه سپتامبر ۲۰۲۰ به عنوان مدیر کل جدید به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

او از میان چهره‌هایی همچون «شارلوت مور» مدیر محتوای بی‌بی‌سی، «ویلیام لوئیس» مدیر عامل پیشین ناشر وال استریت ژورنال و «دوگ گور» رئیس کمپانی آمازون در بریتانیا و ایرلند برای این سمت انتخاب شده است.

تغییرات مدیریتی بی‌بی‌سی در حالی شکل گرفته که درخواست‌های فراوانی برای انتصاب یک مدیر کل زن برای اولین بار در تاریخ در راس این سازمان بزرگ رسانه‌ای وجود داشت.

«دیوی» هفدهمین مدیر کل بی‌بی‌سی خواهد بود و دستمزد سالانه ۶۶۳ هزار دلار برای او در نظر گرفته شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سیروس عسگری بیماری کاوازاکی طرح شفافیت آراء مینیاپولیس مدیر کل BBC بی بی سی تیم دیوی سیروس عسگری بیماری کاوازاکی طرح شفافیت آراء مینیاپولیس بی بی سی مدیر کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۴۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظاتی تماشایی از نفس بازغی در پشت صحنه گناه فرشته (فیلم) تغییر صدا و چهره رحمان و رحیم سریال پایتخت بعد ۹ سال (فیلم) تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)

دیگر خبرها

  • پسوند آبی‌ها عوض می‌شود؛ استقلالِ خلیج فارس برابر تیم‌های عربی!
  • نام خلیج فارس همیشه ماندگار است
  • تساوی زشت؛ الگری و پیولی، دیگر بس است!
  • مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت تغییر کرد
  • مجید و آقا معلم قصه‌های مجید پس از ۳۴ سال (فیلم)
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • زمان دیدار صنعت نفت - مس تغییر کرد
  • تغییر چهره بازیگر «پایتخت» بعد از ۵ سال/ عکس
  • شهید مهدی شاه آبادی نمونه مدیر جهادی دهه ۶۰ + فیلم