Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: بازسازی مناطق زلزله زده قطور قبل از فصل سرما باید به پایان برسد.

محمدمهدی شهریاری امروز ۱۶ خرداد به همراه جمعی از مدیران استانی در بازدیدی ۵ ساعته از مناطق زلزله زده قطور خوی ضمن شنیدن درخواست ها و دغدغه های مردم زلزله زده  با ابراز نارضایتی از روند احداث واحدهای مسکونی برای زلزله زدگان قطور خوی گفت: اگر چه اقدامات خوبی انجام گرفته اما به هیچ وجه رضایت بخش نیست و گلایه های مردم در خصوص تعلل در روند ساخت واحدهای مسکونی درست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: با وجود تلاشهای انجام گرفته ولی عواملی چون کرونا و تعلل برخی دستگاه های اجرائی از جمله شرکت بیمه، روند بازسازی مناطق زلزله زده مطابق برنامه ریزی ها به پیش نمی رود.

وی با انتقاد از کوتاهی شرکت بیمه در انجام تعهدات مورد توافق تصریح کرد: انتظار داریم شرکت بیمه در اجرای تعهدات خود و پرداخت خسارت درست و کامل به واحدهای مسکونی زلزله زده اهتمام جدی داشته باشد در غیر اینصورت به محاکم قضایی شکایت خواهیم کرد.

استاندار گفت: مردم مناطق زلزله زده به اندازه کافی دچار سختی و مشکل شده اند و این وظیفه دستگاههای اجرایی مسئول است که دسترسی مردم به ملزومات ساخت واحدهای مسکونی را تسهیل نمایند.

شهریاری به بنیاد مسکن و فرمانداری خوی دستور داد تا هر چه سریعتر در خصوص سرعت بخشی به روند احداث و هماهنگی های بانکی برای پرداخت تسهیلات بازسازی و معیشتی اقدام نمایند.

به گزارش ایسنا،استاندار آذربایجان غربی همچنین توجه ویژه به زنان سرپرست خانوار و بانوان سالمند بدون سرپرست را خواستار شد و افزود: فرمانداری باید نسبت به شناسایی و معرفی این افراد به نهادهای حمایتی اقدام نماید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی زلزله قطور خسارت زلزله بازسازی مناطق زلزله زده مناطق زلزله زده واحدهای مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، نوید خاصه‌باف، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در خصوص ساخت پروژه‌های مسکونی توسط شهرداری تهران اظهار کرد: پروژه های مسکونی در مناطق ۱۸ «پروژه الغدیر» و ۱۹ و همچنین پروژه «مریم» در منطقه ۲۲ در قالب شهرک‌های الگو (مجموعاً ۹۵۰۰و احد) است که قرارداد آنها منعقد خواهد شد.

وی افزود: زمان تحویل پروژه‌ها حداقل سه ساله خواهد بود. البته این موارد از پروژه های احداث محلات الگو که در دستور کار سازمان نوسازی شهر تهران قرار دارد، مجزاست.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در ادامه با اشاره به اینکه سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در موضوع فروش واحدها دخالتی ندارد، ادامه داد: تا زمانی که این پروژه ها تا ۷۰ درصد پیشرفت نداشته باشد، سرمایه گذار و شهرداری تهران حق فروش نخواهند داشت.

خاصه‌باف گفت: قراردادهایی که امروز بسته می‌شود، بهره‌برداری آن برای آینده شهرداری خواهد بود. این قراردادها درواقع سرمایه گذاری و ایجاد ارزش افزوده برای آینده شهر خواهد بود.

کد خبر 6093101 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت
  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • ابرپروژه مسکونی تهران در محله یاخچی آباد با ۱۰ هزار واحد ساخته می شود
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه/ ۲ نفر کشته شدند
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • ۶۰ درصد بیمه شدگان اجباری استان مرکزی قشر کارگر هستند