Web Analytics Made Easy - Statcounter

متقاضیان ثبت نام در دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی از امروز شنبه ۱۷ خرداد تا ۷ تیر ماه سال جاری برای نام نویسی در این دوره‌ مهلت دارند.

به گزارش ایسنا، دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرده که بر اساس آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره تحصیلی دکتری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دستورالعمل اجرایی پذیرش بدون آزمون دوره دکتری دانشگاه شهید بهشتی  از بین دانش آموختگان و دانشجویان دوره کارشناسی ارشد رشته هایی که اسانی آن در سایت معاونت آموزشی دانشگاه آمده است برای دوره دکتری بدون آزمون سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ دانشجو می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دانش آموختگان و دانشجویان دوره کارشناسی ارشد دانشگاه های داخل کشور می‌توانند با رعایت مفاد این دستورالعمل در فراخوان دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی شرکت کنند.

بر این اساس، دانش آموختگان و دانشجویان کلیه موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی، پیام نور، جامع علمی کاربردی و مدارک دوره های مجازی، نیمه حضوری، غیرحضوری و آموزش محور مجاز به شرکت در فراخوان پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه شهید بهشتی نیستند.

همچنین دانش آموختگان و دانشجویان اتباع خارجی و فارغ التحصیلان دانشگاههای خارج از کشور مجاز به استفاده از مفاد این دستورالعمل برای ورود به دوره دکتری بدون آزمون نیستند.

دانش آموختگان متقاضی دوره فوق نباید بیش از ۲ سال از تاریخ دانش آموختگی مقطع کارشناسی ارشد متقاضی گذشته باشد. حداقل معدل قابل قبول مقطع کارشناسی رشته های علوم پایه و فنی مهندسی ۱۵ و رشته های علوم انسانی و علوم اجتماعی و رفتاری ۱۶ است  ۱۶ است.

همچنین حداقل معدل قابل قبول مقطع کارشناسی ارشد ۱۷ اعلام شده است و داوطلبان باید حداکثر شهریور سال ۹۹  فارغ التحصیل شوند.

دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد؛ داوطلبان با سنوات بیش از ۵ نیمسال در دوره کارشناسی ارشد، مجاز به شرکت در فراخوان پذیرش بدون آزمون دکتری این دانشگاه هستند اما نمره مربوطه را کسب نمیکنند.

کسب حداقل ۶۰ امتیاز از فعالیت های آموزشی، پژوهشی و مصاحبه الزامی است. داوطلبان حائز حداقل ۶۰ امتیاز آموزشی، پژوهشی و مصاحبه به ترتیب امتیاز، اولویت بندی می‌شوند.

متقاضیان ثبت نام در دوره دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی از ۱۷ خرداد تا ۷ تیر ماه سال جاری می توانند در این رشته ها ثبت نام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه شهيد بهشتي پذیرش بدون آزمون دانشجوی دکتری دانشجوی دکتری دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی دانش آموختگان و دانشجویان دکتری بدون آزمون دانش دوره دکتری بدون آزمون پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود

به گزارش همشهری آنلاین، نوبت اول آزمون کارشناسی ۱۴۰۳ ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه آغاز شده و داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی برای ورود به دانشگاه در جلسه آزمون حضور یافته‌اند.

در حاشیه آغاز کنکور ۱۴۰۳ محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و نیز عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص نحوه برگزاری این آزمون، اعلام نتایج آن و ... توضیح داده‌اند که در ویدئوهای زیر می‌توانید ببینید:

کد خبر 847115 منبع: صدا و سیما برچسب‌ها خبر مهم کنکور وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش آموزش کشور آزمون کارشناسی

دیگر خبرها

  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌ آموزگاری از امروز
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز/پایان «ارزیابی تکمیلی»؛ آخر اردیبهشت‌
  • آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری از امروز
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول