Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر نعمتی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری برنامه تجمعی موجب شد که متولیان فرهنگ و هنر و جامعه هنرمندان اتحاد و انسجام ملی را در فضای مجازی به نمایش بگذارند که در این راستا در حوزه هنری این استان محتوای فرهنگی هنری در ۹۰ دقیقه تولید کرد.

وی اضافه کرد: این محتواها در قالب شعرخوانی، خاطره‌گویی، ‌خوانش داستان، تولید آثار نقاشی و پوستر در موضوعات مختلف از جمله راه‌های پیشگیری از اشاعه ویروس کرونا، هفته هنر انقلاب اسلامی، گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی، ماه مبارک رمضان و شب قدر، بزرگداشت سالروز فتح خرمشهر و همچنین گرامیداشت سالروز رحلت امام راحل(ره) در فضای مجازی توسط هنرمندان استان و حوزه هنری زنجان تدوین و اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول ادامه داد: محتواهای تولید شده در قالب‌های مختلف و متنوع همچون ویدئو، کلیپ، عکس‌نوشت، اینفوگرافی، متن، داستان، شعر و غیره در بیش از ۵۰۰ پیج اینستاگرامی، ۱۰۰ گروه و کانال تلگرامی و پایگاه‌های خبری و  غیره منتشر شده تحت بازدید کاربران مجازی قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: در ایامی که بیماری کرونا شرایط خاصی را در کشور و استان به وجود آورده، حوزه هنری این استان نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و در جهت اجتناب از گوشه‌گیری، افزایش مشارکت های اجتماعی، ایجاد نشاط و همبستگی همگام با دیگر نهادهای فرهنگی هنری استان با تولید و انتشار محتوای متفاوت در صف مقدم تولید برنامه‌های فرهنگی هنری در فضای مجازی قرار گرفت.

نعمتی افزود: بر این مبنا، حوزه هنری زنجان، رسالت خود و جامعه هنرمندان را در ایام شیوع بیماری کرونا و قرنطینگی و در جهت خدمت به جامعه و عموم مردم، با اتخاذ رویکرد تولید و انتشار محتوای هنری در فضای مجازی و با زبان هنر بیان کرد.

وی، با اشاره به اهمیت تولید محتوا در فضای مجازی و تبدیل تهدیدها به فرصت‌ در این ایام خاطرنشان کرد: با توجه به گسترش شبکه‌های اجتماعی در کشور و دسترسی عموم مردم به فضای مجازی، بستر و ظرفیت رسانه‌ای بسیار مناسبی برای تولید محتوا و ارائه آن به مخاطبان و توزیع عادلانه محصولات بین عموم مردم در این فضا، فراهم شده است.

برچسب‌ها کرونا حوزه هنری فضای مجازی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا حوزه هنری فضای مجازی زنجان کرونا حوزه هنری فضای مجازی زنجان فضای مجازی حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۷۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ویدیویی عجیب و غریب از یک آدم کوتوله در ایران در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده و نشان میدهد که فارسی صحبت می‌کند. این ویدیوی عجیب در شبکه‌های اجتماعی پربازدید و تعجب کاربران را برانگیخته است.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • دو روی سکه معلم بلاگری/کاهش هوش هیجانی دانش آموزان با تولید محتوا از آن‌ها
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • جشن دختر دبیرستانی‌ها با ببعی چه بازیگوشی!
  • تصویر باورنکردنی از یک خیابان در شهر اروپایی سوژه فضای مجازی شد
  • عکس| اعتراض عجیب‌وغریب چینی‌ها به شرایط کاری
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • عضو مجلس خبرگان: دشمن از فضای مجازی به عنوان قتلگاه جوانان استفاده می‌کند
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • تولید محتوا با هوش مصنوعی جایگزین تولید محتوای انسانی شده است؟