Web Analytics Made Easy - Statcounter

 آنتونی استوکس مهاجم پرحاشیه پرسپولیس به قدری برای بازگشت امروز و فردا کرد تا سرخ‌پوشان تهران وادار به شکایت از او شدند.

طرفداری- آنتونی استوکس، بعد از بازی الشارجه امارات، به بهانه دیدار با خانواده‎‌اش در امارات ماند و با کاروان پرسپولیس به تهران بازنگشت.

این در حالی است که او از همسرش جدا شده بود و فرزندش هم در آن تاریخ اصلاً در دبی نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکس‌های پُرحاشیه‌ای که در آن مقطع زمانی از او منتشر شد، این بازیکن را در حال تفریحات مختلف در شهر دبی نشان می‌داد.

همچنین آنتونی استوکس در این مدت زمان که غیبت غیرموجه در پرسپولیس داشته، دو بار در بریتانیا بازداشت شده است؛ یک‌بار به دلیل پرونده قدیمی کتک زدن همسر سابقش و یک‌بار هم به دلیل تخلف در حین رانندگی. او در همین مقطع زمانی چند بار به باشگاه پرسپولیس پیام داده که بازمی‌گردد، اما خبری از این اتفاق نشد. حالا یک هفته بعد از آغاز تمرینات پرسپولیس، خبر می‌رسد که پرسپولیس به دنبال فسخ قرارداد و دریافت غرامت از استوکس است.

در همین ارتباط مهدی خواجوند مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس به میزان گفت:

استوکس به خاطر غیبت‌های غیرموجه‌اش در فیفا محکوم می‌شود و باشگاه پرسپولیس می‌تواند این قرارداد را فسخ کند. این غیبت او مربوط به دوران قبل از تعطیلی مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا است و در مقطع زمانی فعلی، باشگاه پیگیر غیبت او در آن زمان است و غیبت او در دور تمرینات جدید پرسپولیس مدنظر نیست.

وی افزود:

از سوی دیگر استوکس نمی‌تواند به موضوع کرونا یا نبود بلیت اشاره کند چون در آن مقطع هیچ‌یک از این مشکلات وجود نداشت و غیبت این بازیکن غیرموجه بود. استوکس بدون هماهنگی و کسب اجازه از باشگاه در تمرینات قبل از عید شرکت نکرد و عکس و فیلم‌هایی هم از او داریم که در آن زمان در دبی به فعالیت‌های مختلف مشغول بود و از حضور در تهران و تمرینات پرسپولیس امتناع کرد.

مدیر حقوقی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد:

به هیچ‌عنوان غیبت استوکس با اجازه کادرفنی یا هماهنگی باشگاه نبوده است. متاسفانه گاهی اوقات عده‌ای در ایران یا حتی از مسئولان سابق باشگاه فضایی ایجاد می‌کنند یا نکاتی را در رسانه‌ها و فضای مجازی مطرح می‌کنند که حتی خود فردی که طرف دعوا در یک پرونده با پرسپولیس است، نمی‌دانسته و بعد از آن که متوجه شده، به حرف‌های آقایان استناد می‌کند. گاهی همین حرف‌ها بار حقوقی دارد و روند پرونده‌ها را به ضرر پرسپولیس تغییر می‌دهد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیفا برای نخستین بار رده‌بندی جهانی کشورهای فوتسال را راه‌اندازی و اعلام کرد و از این به بعد همراه با رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال، رده‌بندی تیم‌های ملی فوتسال نیز اعلام می‌شود.  

فیفا رده‌بندی رسمی جهانی فوتسال فیفا را با قدرت‌های برزیل راه‌اندازی کرد که اولین کشور شماره یک در جدول مردان و زنان است، زیرا این ورزش به سرعت در حال رشد یک گام بزرگ دیگر به جلو برداشته است.

برزیل در رده‌بندی برترین تیم‌های ملی مردان در رده نخست قرار دارد. این تیم در ۹ دوره جام جهانی فوتسال، پنج بار قهرمان جهان شده است.

همچنین تیم ملی فوتسال بانون کشورمان نیز در رده‌بندی جهان در رده هشتم دنیا و پس از تایلند در رده دوم آسیا قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان/ مردان ایران در رده چهارم، بانوان هشتم
  • اولین رنکینگ رسمی فوتسال جهان؛ مردان ایران چهارم، زنان هشتم
  • از فیفا 94 تا امروز؛ روند دیدنی تکامل ضربات آزاد
  • پذیرش ۵۳ درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!
  • قایق هایی که پس از سالها در کنار کوه خواجه سیستان به آب افتاد
  • احتمال بازنگری قانون ممنوعیت مسابقات ملی در خارج از کشور