Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@02:20:33 GMT

دیدار تدارکاتی حریف تیم ملی ایران مقابل اردن

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۸۸۹۷۲

دیدار تدارکاتی حریف تیم ملی ایران مقابل اردن

تیم ملی فوتبال عراق که یکی از حریفان اصلی ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی است در دیداری تدارکاتی به مصاف اردن می‌رود. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم, به گفته منابع آگاه در فدراسیون فوتبال عراق و به نوشته پایگاه خبری الفرات، فدراسیون فوتبال اردن خواستار دیدار با تیم ملی عراق در ماه آگوست شده است که این مسابقه می‌تواند گام مهمی در برنامه آماده‌سازی دو تیم پیش از شروع دوباره رقابت‌ها تلقی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منبع همچنین اعلام کرد کاتانیچ سرمربی تیم ملی عراق درخواست کرده است با مشخص شدن تاریخ‌های جدید فیفا دی زمان برگزاری این بازی نیز اعلام شود.

بر اساس زمان‌بندی جدید مسابقات ملی آخرین بازی عراق در مرحله مقدماتی جام جهانی 17 اکتبر (26 مهر) در تهران برگزار خواهد شد.

افتتاح 3 استادیوم مجهز در عراق

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27,1410/CT1 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی فوتبال عراق

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی فوتبال عراق تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۸۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا با برتری در ضربات پنالتی مقابل ازبکستان موفق شد به فینال این رقابت‌ها صعود کند. ملی‌پوشان ایران باید فردا از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل تیم ملی تایلند، میزبان این رقابت‌ها قرار بگیرند. شاگردان وحید شمسایی با صعود به مرحله نیمه‌نهایی موفق شدند جواز حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را نیز کسب کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • وحید شمسایی: جایی برای اشتباه وجود ندارد/ با تمام وجود می‌جنگیم
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • تغییر زمان دیدار صنعت نفت - مس رفسنجان