Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا کلامی گفت: در نود و چهارمین کارگروه تنظیم بازار فهرست ۵ قلم کالا‌های اولویت بازرسی و نظارت تعیین شد. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا کلامی گفت: در نود و چهارمین کارگروه تنظیم بازار فهرست ۵ قلم کالا‌های اولویت بازرسی و نظارت تعیین شد.

سرپرست معاونت امور بازرگانی داخلی وزارت صمت افزود: در راستای هدفمند کردن بازرسی ها، ۵ قلم کالای حبوبات (بسته بندی شده و فله)، لوازم خانگی، برنج، لاستیک خودرو (سواری و سنگین) و شکر به عنوان کالا‌های دارای اولویت بازرسی از سوی دستگاه‌های نظارتی برای بررسی احتکار، موجودی ها، قیمت و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... تعیین شد.

وی افزود: در این جلسه مصوب شد که اعلام اولویت بازرسی از سوی کارگروه تنظیم بازار کشور نافی ضرورت بازرسی و نظارت بر بازار سایر کالا‌ها نیست.
*ضرورت بازرسی و کنترل انبار‌ها و ناامن سازی محل‌های نگهداری غیرمجاز
سرپرست معاونت امور بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: در این کارگروه همچنین تاکید شد که با توجه به سوء استفاده برخی دلالان در ذخیره سازی و احتکار کالاها، بازرسی و کنترل انبار‌ها و نا امن سازی محل‌های نگهداری غیر مجاز در اولویت قرار گیرند.

کلامی افزود: در این جلسه با توجه به بند (۱) تصمیمات نود و سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار، فهرست پیشنهادی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در خصوص کالا‌ها و خدمات مشمول نرخ گذاری در قالب کالا‌های مشمول نرخ گذاری تثبیتی، مشمول رصد و پایش و کالا‌ها و خدمات منفی به جلسه ارائه و کلیات پیشنهاد ارائه شده، تایید شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: احتکار کارگروه تنظیم بازار اولویت بازرسی ۵ قلم کالا کالا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۸۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان

مریم رضاپور در تشریح عملکرد معاونت غذا و دارو در حوزه ملزومات پزشکی اظهار کرد: اداره نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت با اهداف نظارت بر عملکرد بیمارستان‌ها، پیگیری کمبود ملزومات و تجهیزات پزشکی 
نظارت و بازرسی از اصناف و شرکت‌های توزیع کننده تجهیزات
گشت مشترک با سایر سازمان‌ها و نهاد‌های بازرسی فعالیت می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: نظارت و بازرسی واحد‌های تولیدی استان جهت رعایت ضوابط و الزمات در سال ۱۴۰۲ فعالیت‌های خود را ادامه داد.
مدیر اداره نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو، تعداد پرونده‌های بررسی شده در سامانه احراز صلاحیت عمومی ۱۷ پرونده، احراز مسئول فنی ۱۵ پرونده، احراز ثبت شعبه ۱۹ پرونده و تمدید مجوز را ۳ پرونده عنوان کرد.
تعداد بازدید از عرضه کنندگان و توزیع کنندگان تجهیزات ثبت نشده در سامانه ۹ مورد، تعداد بازدید گشت مشترک ۴ مورد
تعداد بازدید منجر به کشف قاچاق ۲ مورد تعداد بازدید تولیدی‌های تجهیزات پزشکی ۴ مورد، تعداد بازدید انبار‌های جدید ۱۰مورد
که در مجموع ۱۲۳ بازدید صورت گرفته است.
رضاپور، همچنین تعداد اقلام قاچاق ۱۰۸۴۶ عدد، تعداد شکایات حضوری، کتبی، و تلفنی ۱۲ عدد، تعداد کل اقلام اجبار به اصالت سنجی کشور ۴۰۰ عدد بیان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • وزیر ارتباطات: برای سومین بار رفع فیلتر گوگل‌پلی را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • وزیر ارتباطات: بررسی رفع فیلتر «گوگل پلی» در کارگروه فیلترینگ برای بار سوم
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر کالا‌های اساسی در لرستان
  • کشف بیش از ۱۰ هزار کالای دارویی قاچاق در لرستان