Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسفندیار نظری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: با توجه به مصوبه ستاد مقابله با کرونا امتحانات پایه دوازدهم نظام جدید و قدیم به صورت نهایی و حضوری می‌شود.

او افزود: امتحانات نهایی پایه دوازدهم نظام جدید و قدیم از ساعت ۸ صبح امروز شنبه ۱۷ خرداد همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظری گفت: این امتحانات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ۳۳ شهرستان و منطقه و در ۲۷۸ حوزه برگزار شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران افزود: ۲۵ هزار دانش آموز در امتحانات نهایی پایه دوازدهم نظام جدید و قدیم حضور دارند که از این تعداد ۲۲ هزار و ۳۰۰ نفر نظام جدید و ۲ هزار و ۷۰۰ نفر نظام قدیم هستند.

او گفت: امتحانات نهایی پایه دوازدهم نظام جدید و قدیم تا تا ۱۶ تیر ماه امسال ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: فراهم شدن امکان صدور مدرک دیپلم المثنی

نظری افزود: با توجه به دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا، دانش آموزان موظف هستند همراه با ماسک و دستکش یک ساعت قبل از شروع امتحانات در حوزه امتحانی حضور پیدا کنند و در محل استقرار خود قرار گیرند.

او گفت: با توجه به هماهنگی با شبکه بهداشت، هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی و با استقرار ناظران بهداشتی بعد از پایان هر آزمون محل‌های برگزاری ضدعفونی شده و اگر دانش آموزی دارای بیماری خاصی باشد، جدا از دانش آموزان دیگر در حوزه از او امتحان گرفته می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران افزود: از تجمع دانش آموزان در حیاط جلوگیری می‌شود و آن‌ها پس ازپایان امتحان با رعایت فاصله گذاری محل حوزه امتحانی را ترک می‌کنند.

او گفت: امتحانات در پایه در پایه هفتم، هشتم، دهم و یازدهم به صورت غیرحضوری و ارزشیابی پایانی صورت می‌گیرد.

نجوه برگزاری امتحانات پایه نهم در مدارس مازندران

او با بیان اینکه امتحانات پایه نهم به صورت حضوری برگزار می‌شود، افزود: آزمون پایه نهم با مصوبه شورای مدرسه و درون مدرسه‌ای برگزار می‌شود و امتحان هماهنگ در پایه نهم نداریم.

نظری گفت: فرآیند آزمون از ۱۰ تا ۳۰ خرداد باید به پایان برسد و در هفته اول تیر ماه اعلام نتیجه صورت گیرد و نمرات کتبی دانش موزان باید در سامانه هدایت تحصیلی ثبت شود تا نمونه برگ هدایت تحصیلی صادر شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران افزود: دریافت برگ هدایت تحصیلی غیر حضوری است و خانواده‌ها می‌توانند از سامانه همگام دانش آموزی و شبکه شاد نمونه برگ‌ها را دریافت کنند.

انتهای پیام/ م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امتحانات نهایی هدایت تحصیلی شبکه شاد معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران دانش آموزان پایه نهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دانش‌آموزان پایه دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی تا ششم شهریور فرصت دارند، برای ثبت سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند.
از ۱۵۵ میلیون جلد کتاب درسی سال تحصیلی آینده ۸۰ میلیون جلد چاپ شده است.
ثبت سفارش از سه سامانه my.gov.ir، my.medu.ir و یا irtextbook.ir امکان پذیر است.
ثبت سفارش کتاب‌های پایه اول، هفتم و دهم از دهم تیر شروع می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • برگزاری امتحانات نهایی در ۵۰ حوزه امتحانی در سمنان
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی دانش آموزان
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • ۱۴۰ هزار دانش‌آموز خوزستانی در امتحانات نهایی شرکت می‌کنند
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود