Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان اصفهان از فعالیت ارزیابان و ناظران بهداشتی در ۴۱ ناحیه و منطقه آموزش و پرورش در ایام برگزاری امتحانات نهایی خبر داد و گفت: اولیا نیز در صورت مشاهده تخلف می‌توانند شکایت کنند. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

علیرضا محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به آغاز امتحانات نهایی به صورت حضوری، اظهار داشت: از امروز هفدهم خردادماه امتحانات نهایی دانش‌آموزان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در مدارس به صورت حضوری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمامی مدارس موظف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند تا امتحانات نهایی به صورت ایمن و سلامت برگزار شود.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه سلامت دانش‌آموزان موضوع بسیار مهمی است، گفت: رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، چینش صندلی‌ها، استفاده از ماسک و دستکش، عدم تجمع در مدرسه قبل و بعد امتحان، استفاده از لوازم التحریر شخصی، عدم به همراه داشتن هرگونه وسیله اضافی و ضدعفونی دست‌ها قبل از ورود به جلسه  از جمله پروتکل‌هایی است که آنها هنگام حضور در جلسه امتحان باید مدنظر قرار بدهند.

وی تصریح کرد: کادر مدرسه اعم از معلمان و مراقبان جلسه باید سلامت کافی داشته باشند و در صورت هرگونه مورد مشکوک خود در مدرسه حضور نیابند همچنین این موضوع برای دانش‌آموزان هم صدق می‌کند و اگر دانش‌آموزی علائم مشکوک بیماری دارد در کلاس دیگر و دور از دانش آموزان امتحان بدهد.

محمودی ادامه داد: قبل از ابلاغ امتحانات حضوری، تیم‌های نظارتی در مدارس فعال شدند و موظف شدند که تمامی حوزه‌های امتحانی را بدون استثنا مورد بازرسی و نظارت کامل مبنی بر رعایت مسائل بهداشتی قرار دهند.

درخواست برای تجدید‌نظر در برگزاری حضوری امتحانات یک هفته پس از آغاز امتحانات!دانش‌آموزان برای حضور در امتحانات نهایی به این نکات توجه داشته باشندامتحانات پایانی پایه دوازدهم عشایری خوزستان در محیطی امن و سالم برگزار می‌شود

وی با اشاره به نظارت تیمها حین برگزاری امتحانات حضوری در ایام کرونا، اظهار داشت: گروههای ارزیاب و ناظر همچنان در حال رصد مدارس هستند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: در صورتی که مدرس‌های به طور کامل پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکرده بود، اولیا می‌توانند به صورت حضوری و غیر‌حضوری شکایت خود را اعلام کنند و مطمئن باشند در اسرع وقت پیگیری می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر نیروهای ارزیاب در 41 ناحیه منطقه آموزش و پرورش فعال هستند و با توجه به جمعیت هر منطقه تعداد ناظران و ارزیابان متغیر است.

انتهای پیام/166/ی

R41346/P/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امتحانات نهایی آموزش و پرورش استان اصفهان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۱۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در نخستین جلسه شورای آموزش‌و‌پرورش، گفت: باتوجه به تاثیر مستقیم نمرات امتحانات‌نهایی در کنکور، لازم است آزمون در فضایی آرام و مناسب برگزار شود.

وی اضافه کرد: همچنین تجهیزات و امکانات لازم از جمله تهیه کاغذ از طرف فرمانداری تامین شده و از این بابت هم جای نگرانی نیست.

فرماندار ویژه مهاباد با تاکید بر آگاه‌سازی دانش‌آموزان از نحوه برگزاری امتحانات‌نهایی، افزود: تعمیرات جزیی برخی از مدارس نیز برای بعد از برگزاری امتحانات در دستور کار قرار دارد.

عباسی با اشاره به برنامه‌ریزی برای بزرگداشت هفته معلم، بیان کرد: آموزش‌و‌پرورش زمینه‌ساز رشد و توسعه اجتماعی در جامعه بوده که در سایه تلاش معلمان امکان‌پذیر است.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای بیش از ۵۰ هزار دانش‌آموز است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • ۵۰ حوزه امتحان نهایی در استان سمنان تجهیز شده است
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • ضرورت توجه به افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان