Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@14:35:03 GMT

نمازجمعه در قم برگزارخواهد شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۲۱۵۱

نمازجمعه در قم برگزارخواهد شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، بهرام سرمست استاندار قم س از جلسه ویدئوکنفرانس با رئیس جمهور گفت: از ابتدای تیر نماز جمعه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در قم اقامه خواهد شد.

او با اعلام این خبر افزود: مهدکودک ها، آموزشگاهها، کلاس‌های دوره‌ای و مهارتی و همچنین کلاس‌های آموزش قرآن از هفته آینده ۲۴ خرداد بازگشایی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار به دیگر مصوبات این جلسه اشاره کرد و گفت: سینما‌ها و مراکز هنری از اول تیر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و تنها با ۵۰ درصد ظرفیت، مجاز به فعالیت خواهند بود.

او با اشاره به اینکه هنوز نمی‌توان پایانی برای کرونا متصور بود تاکید کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برای شهروندان الزامی است و باید خود را با زندگی در شرایط کرونایی هماهنگ کنیم.

سرمست در ادامه به رشد و بالندگی پژوهشی در مقابله با کرونا پرداخت و گفت: از زمان شیوع کرونا به پیشرفت‌های چشمگیری در مقابله با این ویروس رسیده ایم، به طوری که امروز کشورما به لحاظ جایگاه علمی رتبه ۱۵ دنیا و رتبه نخست دنیای اسلام را به خود اختصاص داده است.

او همچنین به شیوع این بیماری در چنداستان کشور اشاره کرد و گفت: در قم وضعیت نسبتا آرامی را تجربه میکنیم، اما بازگشایی مراکز تجمع و حضور زائران و مسافران می‌تواند کنترل بیماری را سخت کند.

استاندار با تاکید بر اینکه در شرایط بی توجهی به بیماری کرونا دوباره شایع می‌شود افزود: متولیان مراکز تجمعی باید دستورالعمل‌های بهداشتی را با دقت اجرایی کنند و نهاد‌های نظارتی و مسئولان بهداشتی نیز به فعالیت این مراکز نظارت کاملی داشته باشند.

او در پایان با بیان اینکه بازگشایی سایر مراکز و مکان‌ها در دستور کار جلسات آتی ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار دارد از مردم خواست با نهایت دقت دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/الف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه استاندار قم دستورالعمل های بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛با توجه به واگذاری اقدامات بهداشتی درمانی و دارویی به بخش‌های خصوصی دامپزشکی برابر اصل ۴۴ قانون اساسی، تمامی مراکز فوق تحت نظارت و بازرسی کارشناسان شبکه در حال فعالیت هستند.

 رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، گفت: تعداد ۳۰ مرکز اشتغال به امور درمانی، داروخانه، خرده فروشی واکسن، مایه کوبی، درمانگاه، آزمایشگاه و بیمارستان دامپزشکی در شهرستان با دریافت مجوز، به دامداران و مرغداران شهرستان خدمت رسانی می‌ کنند.

دکتر سید ابوالحسن سیدین، افزود: فعالیت مراکز فوق به صورت مستمر توسط کارشناسان واحد‌های دارو و درمان، مبارزه و بررسی‌ها ارزیابی، نظارت و بازرسی می‌شوند و بخش‌های غیر دولتی دامپزشکی شهرستان، به صورت تمام وقت و در چارچوب تعهدات و وظایف قانونی ابلاغی برابر پروانه دریافتی خود در حال انجام فعالیت بهداشتی هستند.

دیگر خبرها

  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • ‌بیماری مالاریا در صورت ‌تشخیص دیرهنگام، خطرآفرین است
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید