Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:40:13 GMT

حامیان دیکتاتور سابق لیبی «خلیفه حفتر» را خائن خواندند

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۲۹۲۵

حامیان دیکتاتور سابق لیبی «خلیفه حفتر» را خائن خواندند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از لیبی آبزروز، تلویزیون الجماهیریا که به حامیان و نزدیکان قذافی، دیکتاتور سابق لیبی وابسته است، با انتشار بیانیه‌ای از مواضع «خلیفه حفتر» در لیبی به شدت انتقاد کردند.

در بیانیه رسانه نزدیک به حامیان رهبر سابق لیبی آمده است که «خلیفه حفتر» یک خائن و عامل دست بیگانگان است که از خارج از مرزها دستور می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامیان دیکتاتور سابق لیبی در این بیانیه، ژنرال حفتر را که حال در شرق این کشور تحرکات خود را دنبال می‌کند، مورد انتقاد قرار داده و گفته‌اند که فرمانده واقعی باید در صحنه میدان جنگ حاضر باشد نه در خانه‌های لاکچری خود کیلومترها دورتر از جبهه‌های نبرد معاملات سیاسی و تجاری خود را به قیمت خون مردم عادی به پیش ببرد.

کشور لیبی از زمان سرنگونی حکومت «معمر قذافی» رهبر سابق این کشور در سال ۲۰۱۱ دچار بی ثباتی و آشفتگی سیاسی و امنیتی است.

در حال حاضر دولت وفاق ملی به ریاست «فایز السراج» در طرابلس (غرب کشور) مستقر است و از سوی کشورهای غربی مورد حمایت قرار می‌گیرد و کشورهایی مانند امارات و روسیه نیز از خلیفه حفتر فرمانده شبه‌نظامیان «ارتش ملی لیبی» در شرق لیبی حمایت می‌کنند.

کد خبر 4942610

منبع: مهر

کلیدواژه: لیبی خلیفه حفتر معمر قذافی ایالات متحده آمریکا ویروس کرونا رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ایران عراق عربستان سعودی روسیه نژادپرستی جورج فلوید فلسطین سوریه ونزوئلا لیبی خلیفه حفتر سابق لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۲۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادر زدن حامیان فلسطین در آمریکا + فیلم

اعتراضات دانشجویان و استادان دانشگاه به جنگ غزه در بیش از ۵۰ ایالت آمریکا در حال پیگیری است. این اولین تظاهرات ضدجنگ برای نسل جدید در آمریکاست که پس از جنگ و لشگرکشی این کشور به عراق متولد شده‌اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • چادر زدن حامیان فلسطین در آمریکا + فیلم
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه
  • محکومیت شدید برخوردهای خشونت آمیز علیه اساتید و دانشجویان غربی
  • طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم
  • نظر مقام سابق موساد از شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران
  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
  • ۸۹ درصد فقرا از شاغلین سابق و امروز هستند
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر