Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسنی با بیان اینکه باید نتیجه اقدامات تحقق جهش تولید در شهرستان محسوس باشد گفت: در سال جدید سه هزار تن برگ چای سبز درجه یک (۸۵ درصد) و ۴۶۶ کیلوگرم برگ چای درجه دو استحصال شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن ،«محمدرضا محسنی» امروز(شنبه، ۱۷خرداد) در جلسه شورای اداری شهرستان فومن با اشاره به نامگذاری امسال به نام جهش تولید توسط مقام معظم رهبری اظهار کرد: نباید فقط به نام سال اکتفا شود و مردم باید به واسطه اهتمام مسئولان، نتیجه اقدامات انجام شده در شهرستان را مشاهده و احساس کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار فومن افزود: در راستای جهش تولید، به ویژه در دو حوزه کاری ادارات صمت و جهاد کشاورزی، باید ظرفیت مهم صنعت و کشاورزی را با برنامه‌های ابلاغی و انجام اقدامات در سراسر سطح شهرستان شکوفا کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه در سال جدید سه هزار تن برگ چای سبز درجه یک (۸۵ درصد) و ۴۶۶ کیلوگرم برگ چای درجه ۲(۱۵درصد) استحصال شده است گفت: از مجموع ۱۴ میلیارد تومان، سه میلیارد تومان به چایکاران پرداخت شده و لازم است مسئولان و متولیان امر درخصوص پرداخت مطالبات چایکاران توجه لازم را داشته باشند.

 

محسنی با بیان اینکه تاکنون ۲۴ جلسه و بالغ بر ۲۵۰ مصوبه در راستای مدیریت بیماری کرونا برگزار شده است تصریح کرد: تلاش کردیم با کمک اصناف و بازاریان، مردم، خیرین و به‌ویژه کادر بهداشت و درمان در به حداقل رساندن تلفات حرکت کنیم.

 

فرماندار فومن با بیان اینکه هنوز کرونا در سطح شهرستان، استان و کشور مهار نشده و ممکن است شاهد موج دوم بیماری در شهرستان باشیم خاطرنشان کرد: اجرای دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی ضرورت دارد.

 

وی اظهار کرد: تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی و کرامت مراجعین که مهمترین اصل و اولویت ارزیابی عملکرد مسئولان و کارکنان ادارات شهرستان است، باید به جدیت اجر و رعایت شود.

 

محسنی با اشاره به اینکه حضور روسای ادارات در وقت اداری در محل کار خود الزامی است افزود: مسئولان در راستای پاسخگویی اقناعی و تلاش حداکثری در رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

 

فرماندار فومن با انتقاد از عملکرد بانک‌های شهرستان، خواستار اهتمام هرچه بیشتر روسای این بانک‌ها در افزایش تسهیلات پرداختی برای طرح‌های مختلف به ویژه تبصره 16 و ۱۸ شد و گفت: این اعتبارات باید در زمان خود جذب شود.

 

وی با بیان اینکه فرماندار در جایگاه رییس شورای اداری باید از فعالیت‌های ادارات مطلع باشد، بر لزوم ممانعت از اقدامات خودسرانه و بدون هماهنگی توسط ادارات تاکید و تصریح کرد: اقدامات چالش برانگیز به ویژه بستن حساب‌های برخی ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید با هماهنگی و مکاتبه با فرمانداری صورت گیرد و همچنین ادارات نباید بدون هماهنگی با فرمانداری، نسبت به طرح شکایت از همدیگر در مسائل اداری، اقدام کنند.

 

محسنی با بیان اینکه موضوع پسماند در شهرستان گردشگرپذیر فومن حائز اهمیت است خاطرنشان کرد: حفظ سیمای روستاها و مدیریت پسماند مورد توجه قرار گیرد.

 

فرماندار فومن اظهار کرد: در مورد پروژه‌های سیلاب سنوات گذشته همچون پل کلفت و قلعه رودخان که با حضور دکتر نوبخت برای آن اعتبار در نظر گرفته شد، تبعات تاخیر در اجرای پروژه و تکمیل آن باید مدنظر قرار داده شود و دست اندرکاران در این خصوص پاسخگو باشند ضمن اینکه تبعات اجتماعی آن برعهده دستگاه متولی است.

 

وی ضمن تشکر از خدمات و تلاش‌های نماینده سابق و آرزوی توفیق برای نماینده جدید شهرستان‌های فومن و شفت، افزود: حوزه انتخابیه فومن و شفت آرای معناداری در انتخابات مجلس شورای اسلامی داشت و مشارکت ۷۳ درصدی دو شهرستان که از رتبه های بالای استانی بود، حاصل تلاش همه دست اندرکاران به ویژه اعضای شورای تامین بود.

 

فرماندار فومن با اشاره به مسئولیت نمایندگی در دو شهرستان فومن و شفت، بر اهمیت سازنده بودن همکاری فرماندار و نماینده به منظور حداکثر جذب اعتبارات به ویژه اعتبارات ملی برای شهرستان تاکید کرد و با مورد توجه قرار دادن ضرورت همکاری میان دست اندرکاران، گفت: امروز همگان باید در سایه وحدت و وفاق ملی و به منظور تامین منافع ملی گام برداریم.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: تحقق شعار سال پسماند شهرستان فومن فرماندار فومن جهش تولید برگ چای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • حرکت چرخه تولید موجب رونق اقتصادی می‌شود
  • کارگر ستون و ضامن پایداری تولید است
  • هم‌افزایی با ادارات استان و شهرستان برای تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • تحقق شعار سال تکلیف بزرگی برعهده مسوولان است
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • لزوم توجه به پیوست فرهنگی و رسانه‌ای جهت اجرای شعار سال
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است