Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@21:56:58 GMT

یادگیری زبان انگلیسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۳۱۰۶

یادگیری زبان انگلیسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن

اینکه با توجه به محدودیت‌های خود برای یادگیری زبان انگلیسی، به دنبال روش‌های سریع و کوتاه‌ترین زمان ممکن باشید چیز بدی نیست؛ اما آیا کوتاه‌ترین زمان ممکن یعنی که هر روشی که چنین ادعایی داشت انتخاب کنیم.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام سفیرمال، فراگیری هر مهارت یا علم جدید نیازمند طی کردن یک مسیر اصولی و استاندارد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما نمی‌توانید بدون اینکه چیزی بدانید از میانه راه وارد شوید و انتظار داشته باشید همه‌چیز را یاد بگیرید.

اینکه همه دوست داشته باشند هر چیزی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیاموزند، یک خواسته کاملا طبیعی است؛ چرا که زمان، حوصله، قدرت یادگیری، بودجه و شرایط شما کاملا محدود است؛ اما تصور کنید می‌خواهید زبان انگلیسی یاد بگیرید، آیا این حجم عظیم از نکات آموزشی را می‌توان در چند ساعت فراگرفت؟ به همین دلیل باید بدانیم در هر حوزه‌ای کوتاه‌ترین زمان ممکن به چه معناست و چگونه تعریف می‌شود.

یادگیری زبان از پایه تا پیشرفته

اینکه شما در چه سطحی از زبان انگلیسی قرار دارید موضوعی نیست که خودتان بتوانید به‌درستی تشخیص دهید و با آزمون تعیین سطح توانمندی‌های شما مشخص می‌شود؛ اما اگر می‌خواهید کامل و اصولی زبان انگلیسی یا هر زبان دیگری را بیاموزید، باید مسیر آن را به‌صورت یکپارچه و پیوسته از پایه تا پیشرفته پشت سر بگذارید.

البته افرادی هستند که در یک سطح قابل قبولی قرار دارند و می‌تواند آموزش زبان انگلیسی را از سطوح بالاتر شروع کنند. ولی نکته مهم اینجاست که هیچ‌گاه نباید به خاطر کوتاه شدن زمان فریب روش‌های آموزشی غیرواقعی و غیراستاندارد را بخورید که توسط افراد ناشناس و سودجو ارائه می‌شود.

معمولا سطوح مختلف یادگیری زبان انگلیسی از سطح پایه برای کودکان شروع‌ شده و سپس با دوره‌های نوجوانان و بزرگسالان ادامه پیدا می‌کند تا به دوره‌های پیشرفته برای دریافت مدارک آیلتس و تافل برسد.

برای پشت سر گذاشتن دقیق و اصولی این مسیر به همان اندازه رشد یک فرد زمان لازم است و باید چندین سال صبر کنید؛ اما این ادعا به معنای این نیست که یک فرد نوجوان، جوان یا حتی بزرگسال نمی‌تواند یادگیری زبان را شروع کند.

تقویت مهارت‌های زبان انگلیسی

اگر دنبال این هستید که زمان یادگیری زبان انگلیسی را کوتاه‌تر کنید، ولی به سطح قابل قبولی برسید، باید روی چند مهارت اصلی در این زبان تمرکز کنید. ابتدا می‌توانید دایره لغات خود را به کمک کتاب‌های آموزش لغت گسترده‌تر کنید.

بعد از آن سراغ کتاب‌های آموزش گرامر بروید. برخی به موضوع گرامر خیلی سطحی نگاه می‌کنند، در صورتی‌ که یکی از مهارت‌های اصلی که در هر سطحی باید حتما آن را بیاموزید، گرامر و دستور زبان انگلیسی است.

بعد از اینکه از نظر لغات و گرامر به حد مطلوبی رسیدید، باید به‌صورت جدی روی چهار مهارت اصلی شامل خواندن (Reading)، نوشتن (Writing)، شنیدن (Listening) و مکالمه (Speaking) تمرکز کنید. یادگیری این چهار مهارت به‌صورت کامل و جامع نیازمند زمان زیادی است، ولی در یک‌ زمان مشخص و به کمک روش‌های استاندارد می‌توانید زمان یادگیری خود را کاهش داده و تا حد قابل‌ توجهی کم کنید.

شما می‌توانید به کمک روش‌های زیر مهارت‌های زبان انگلیسی خود را تقویت کنید:

حضور در کلاس‌های فشرده به‌صورت حضوری یا آنلاین در موسسات شناخته‌شده

استفاده از پک‌های آموزشی خودآموز

استفاده از کتاب‌های آموزش لغات ضروری مانند ۵۰۴ یا ۶۰۳

مطالعه کتاب‌های آموزش خواندن (Reading)، نوشتن (Writing)، شنیدن (Listening) و مکالمه (Speaking)

استفاده از اپلیکیشن‌های آموزش زبان انگلیسی

تماشای ویدیوهای آموزشی از اساتید برجسته در کانال‌های مختلف در پلتفرم‌هایی چون یوتیوب

تماشای فیلم‌های انگلیسی‌زبان یا پادکست‌های صوتی

خواندن و نوشتن به زبان انگلیسی

روش‌های یادگیری سریع مکالمه انگلیسی

یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی که بیشتر افراد دنبال یادگیری آن هستند و به همین دلیل می‌خواهند روش فراگیری آن کوتاه باشد، مکالمه انگلیسی است. به دلیل موقعیت‌های کاری و شغلی، مهاجرت، ادامه تحصیل، سفر و... نیاز دارید که در زمانی کوتاه مکالمه انگلیسی را البته به‌صورت اصولی و تخصصی یاد بگیرید. برای این منظور می‌توانید روش‌های زیر را به کار بگیرید:

استفاده از کتاب مکالمه: یکی از بهترین روش‌های سریع مکالمه انگلیسی استفاده از کتاب‌های ویژه آموزش مکالمه است. در این کتاب‌ها با انواع آموزش‌ها و نکات مختلف آشنا می‌شوید که باعث می‌شود خیلی سریع‌تر بتوانید زمان موردنظر را پشت سر بگذارید.

کتاب‌های آموزش مکالمه انگلیسی در سطوح مختلفی منتشر شده‌اند که می‌تواند آنها را به‌ صورت آنلاین و راحت از فروشگاه سفیرمال سفارش دهید. این کتاب‌ها و دی‌وی‌دی‌های همراه آنها، در موضوعات مختلف عرضه‌ شده‌اند و علاوه بر مکالمه، قدرت شنیداری شمارا نیز بهبود می‌بخشد.

با خودتان یا دوستتان حرف بزنید: مطمئن باشید اگر با خودتان حرف بزنید و تمرین کنید کسی نمی‌گوید دیوانه شده‌اید. یکی دیگر از روش‌های یادگیری سریع مکالمه انگلیسی این است که دائما حرف بزنید. می‌توانید با خودتان یا یکی از دوستانی که او هم در مسیر یادگیری است صحبت کنید. یا اینکه هر چیزی می‌بینید به انگلیسی توصیفش کنید.

شرکت در دوره‌های فشرده: دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی مختلفی وجود دارد که به‌صورت فشرده در یک بازه زمانی مشخص مهارت مکالمه شما را تقویت می‌کنند. می‌توانید به‌صورت حضوری یا آنلاین در این دوره‌ها شرکت کنید و با تمرین مکرر و حرف زدن، در مدت‌زمان کوتاهی وضعیت مکالمه خودتان را بهبود بخشید.

اپلیکیشن و نرم‌افزارهای آموزش مکالمه: برنامه‌هایی وجود دارند که ویژه تقویت مکالمه انگلیسی منتشر شده‌اند. به کمک این اپلیکیشن‌ها نیز می‌توانید زمان یادگیری مکالمه را تسریع کنید. البته حواستان باشد که این برنامه توسط تولیدکنندگان و موسسات برتر آموزشی در دنیا ارائه‌ شده باشند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کتاب مکالمه یادگیری زبان انگلیسی کوتاه ترین زمان ممکن مکالمه انگلیسی کتاب های آموزش کتاب ها دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۳۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد

سرمربی آرژانتینی می‌گوید نباید هواداران چلسی برای بازگشت تیمشان به روزهای خوب عجله کنند.

طرفداری | مائوریسیو پوچتینو از عملکرد بازیکنان چلسی در بازی با وست هم کاملاً راضی است.

تیم‌های چلسی و وست هم در دیداری از هفته سی‌وششم لیگ برتر انگلیس به مصاف رفتند که این بازی با برتری 5-0 آبی‌ها خاتمه یافت. پس از برتری مقابل تاتنهام، چلسی مقابل وست‌هم، شرق‌نشینان شهر لندن نیز نمایش تحسین‌برانگیزی ارائه داد و یک برد شیرین دیگر را در استمفوردبریج جشن گرفت.

مائورسیو پوچتینو، سرمربی چلسی در مصاحبه بعد از بازی با وست هم در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرد که در ادامه به نقل از Football London می‌خوانید.

بازیکنانم لایق تقدیرند

خوشحال، راضی و هیجان‌زده‌ هستیم. مثل همان حسی که بعد از بازی روز پنج‌شنبه (تاتنهام) داشتیم. برویم که این روند را حفظ کنیم. بازیکنانم واقعا لایق تقدیرند، به‌خاطر اینکه بعد از چند روز، دوباره با این سطح از کیفیت بازی کردند.

پروسه ساختن چلسی زمان می‌برد

فکر می‌کنم پاس گل نونی به جکسون نشون داد که ما در حال یاد گرفتنیم. تیم باهوشی داریم. در بازی مقابل اورتون مورد انتقاد قرار گرفتیم، اما یک تیم جوان لازم است اشتباه کند تا پیشرفت کند. امروز عالی بود. یک حرکت فوق‌العاده از نونی نشون داد که تیم دارد به خودش باور می‌کند. ساختن تیم، یک پروسه است که زمان می‌برد. ممکن است یک ماه، شش ماه یا یک سال طول بکشد.

ساختن یک تیم سخت‌ترین کار است 

کسانی که از فوتبال سر در می‌آورند، می‌دانند که ساختن یک تیم سخت‌ترین کار است، چون لازم است به تک‌تک بازیکنان اهمیت دهید و از آن‌ها حمایت کنید. آن‌ها باید به ما، به کادر فنی اعتماد داشته باشند. این مهم‌ترین چیزه و بعدش باید بازیکنان رو بشناسید و بدانید به چی نیاز دارند. این پروسه همیشه زمان می‌برد، مخصوصا با شرایطی که از ابتدای فصل داشتیم.

 اروپا؟ تلاش می‌کنیم سهمیه بگیریم

نمی‌خواهم چیزی نگویم چون از ابتدای فصل گفتم که باید برنده بشیم، چون ما چلسی هستیم. حالا تیم تمرکزش را روی بازی شنبه می‌گذارد. باید بالغ باشیم، این روند را حفظ کنیم و هر بازی بهتر از بازی قبل شویم. داریم تلاش می‌کنیم فصل بعد در اروپا باشیم. راهیابی به رقابت‌های اروپایی برای تیم و بازیکنان خیلی خوب است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • چگونه از کلاس خصوصی زبان انگلیسی نتیجه بگیریم؟
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (18 اردیبهشت)
  • آیلتس چیست؟
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • لزوم جمع آوری پایانه قدیم شرق در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  •  تقویت یادگیری، هدف تغییر در نحوه طراحی سوالات امتحانات نهایی
  • حمله شدیدالحن جواد ظریف به آل‌سعود به زبان انگلیسی
  • پوچتینو: پروسه ساختن چلسی ممکن است یک ماه یا یک سال طول بکشد
  • کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها
  • (ویدیو) گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل