Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-07@04:13:29 GMT

عکس متفاوت از مرضیه برومند به بهانه تولدش

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۳۲۵۲

عکس متفاوت از مرضیه برومند به بهانه تولدش

خبرگزاری ایسنا: مرضیه برومند کارگردان سینما و تئاتر و تلویزیون که بخشی از کودکی‌مان با «مدرسه موشها»، «زی زی گولو» و «خانه مدربزرگ» اش گذشت متولد ۱۳۳۰ است و امروز ۱۷ خرداد ماه، ۶۹ سال شد.

این هنرمند در بحران اخیر کرونا با همراهی رخشان بنی‌اعتماد دیگر هنرمند سینما در خانه عروسک به گردآوری تجهیزات برای پزشکان مشغول شدند و همچنان برای کمک به این نیروهای اجتماعی فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برومند به مناسبت سالروز تولدش عکسی از نوجوانی‌اش در اختیار موزه سینما گذاشته است که وقتی از او می‌پرسیم،این عکس متعلق به کدام تئاترش هست؟ خیلی خوب به خاطر ندارد اما به ایسنا می‌گوید: به نظرم نقش نوکر را داشتم و در مدرسه "حجت" در خیابان "دلگشا" کلاس هفتم و هشتم بودم که این تئاتر را کار کردم.

او با لبخند همیشگی‌اش از روزگاری می‌گوید که هم در مدرسه کارگردانی انجام می داده و هم بازیگری و از آن مقطع زندگی‌اش به عنوان یک مقطع لذت بخش یاد می‌کند.

مرضیه برومند در کارنامه هنری‌اش ساخت فیلم‌های چون «مدرسه موشها»، «مربای شیرین»،«شهر موشها» و.... را داشته است و به عنوان فعال تئاتر عروسکی و سینمای کودک و نوجوان در این سال‌ها حضور داشته است.

منبع: فردا

کلیدواژه: مرضیه برومند تولد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۳۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبور از زمین کشاورزی برای رسیدن به منزل/ جاده‌ای با ۸ ماه بلاتکلیفی در بجنورد+ فیلم

جاده بجنورد به کلاته حاجی‌بیگلر بیش از هشت ماه است که به بهانه ترمیم مسدود است و مردم مجبورند از زمین‌های کشاورزی به منزل خود برسند و بارش باران این وضعیت را وخیم‌تر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی،
جاده بجنورد به کلاته حاجی‌بیگلر بیش از هشت ماه به بهانه ترمیم و بالا بردن سطح جاده مسدود شده است.

طی این مدت اهالی مجبور به عبور از زمین‌های کشاورزی برای رفتن به خانه خود بوده‌اند و تاکنون با وجود وعده‌های مختلف این جاده به بازگشایی نرسیده است.

بارش باران و پنجشنبه‌های پرترافیک برای رفتن به پارک جاوید نیز بر زحمت و درد اهالی این محله در حاشیه شهر می‌افزاید.

کد خبر 750443

دیگر خبرها

  • بهانه ژاوی مردود است: بارسا اصلا بی‌تجربه نیست!‏
  • حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • ویدیو/ درگیری جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها به بهانه فلسطین
  • استایل و پوشش متفاوت بازیگران زن در پشت‌صحنه یک تئاتر | تصویر
  • بهانه‎ طلافروشان برای عدم ثبت معاملات به پایان رسید
  • (عکس) تصاویری خاص و متفاوت از میلاد کی‌مرام سوژه رسانه‌ها شد
  • آیا سلبریتی‌ها جای کسی را در تئاتر تنگ کرده‌اند؟
  • عبور از زمین کشاورزی برای رسیدن به منزل/ جاده‌ای با ۸ ماه بلاتکلیفی در بجنورد+ فیلم