Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-29@02:24:09 GMT

مصر از توافق آتش‌بس در لیبی خبر داد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۴۲۵۲

مصر از توافق آتش‌بس در لیبی خبر داد

رئیس‌‌جمهور مصر پس از نشست امروز خود با خلیفه حفتر و عقیله صالح در قاهره اعلام کرد، بر سر طرحی برای برقراری آتش‌بس در لیبی توافق حاصل شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از الجزیره، برخی رسانه‌های محلی اعلام کردند عبدالفتاح السیسی، رئیس‌جمهور مصر در کاخ الاتحادیه قاهره، میزبان خلیفه حفتر، نظامی بازنشسته لیبیایی و عقیله صالح، رئیس مجلس نمایندگان در طبرق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی رسانه‌های نزدیک به خلیفه حفتر ادعا کردند سند قاهره برای حل بحران لیبی  نتیجه نشست عبدالفتاح السیسی، خلیفه حفتر و صالح خواهد بود.

رئیس‌‌جمهور مصر پس از نشست امروز خود با خلیفه حفتر و عقیله صالح در قاهره اعلام کرد، بر سر طرحی برای برقراری آتش‌بس در لیبی توافق حاصل شده است.

همچنین شورای عالی حکومتی لیبی به عنوان مجلس مشاور دولت این کشور طرح آتش‌بس در لیبی که امروز در قاهره مطرح شده است، را رد کرد.

«خالد المشری» رئیس شورای عالی حکومتی لیبی گفت: ما با هر گونه طرحی که مبتنی بر توافق سیاسی لیبی نباشم مخالفیم».

المشری تأکید کرد: «حفتر در هیچ‌کدام از مذاکرات آتی جایی ندارد».

نیروهای تحت فرماندهی خلیفه حفتر که توسط امارات عربی متحده، عربستان سعودی، روسیه، مصر و اردن حمایت می‌شوند، از ۴ آوریل ۲۰۱۹ (۱۵ فروردین ۹۸)حملات خود به طرابلس را آغاز کردند.

انتهای پیام/4129/

منبع: آنا

کلیدواژه: مصر لیبی عبدالفتاح السیسی خلیفه حفتر آتش بس در لیبی خلیفه حفتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد

ستاره خط میانی نراتزوری با این تیم تمدید می کند

طرفداری | نیکولو بارلا، هافبک ایتالیایی آماده امضای قرارداد جدیدش با اینتر است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، نیکولو بارلا به زودی با اینتر تمدید می کند. نراتزوری با هافبک 27 ساله خود بر سر قراردادی تا تابستان 2029 با دستمزد 7 میلیون یورویی به توافق رسیده و فقط امضا شدن آن باقی مانده است. بارلا تاکنون 230 بار برای اینتر به میدان رفته و آمار 22 گل و 51 پاس گل را به ثبت رسانده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • خروج رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد
  • هیئتی از حماس فردا به قاهره می‌رود
  • گفتگوی وحید سلیمانی با استاد ناصر صالح بعد از برد تیم ملی فوتسال برابر قزاقستان
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • توافق ۲ ساله اینتر با طارمی
  • حماس پاسخ رسمی تل‌آویو درباره پیشنهاداتش درخصوص غزه را دریافت کرد
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد