Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:31:00 GMT

انتقال پادگان ۰۶ اتفاق نیست؛ یک جریان است

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۴۷۳۱

انتقال پادگان ۰۶ اتفاق نیست؛ یک جریان است

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، «محمد اسلامی» روز شنبه در آیین آغاز عملیات احداث بوستان بزرگ ارتش، این اقدام بزرگ را مرهون عنایت و نگاه ژرف و بلند رهبر انقلاب اسلامی دانست و گفت: این رویه و طرز تفکر، می‌تواند ما را در ادامه مسیر یاری کند.

او ایجاد روحیه تعاملی بین شورای شهر، شهرداری تهران و شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران را نکته قابل‌توجه در این پروژه دانست و افزود: این نگاه باعث شد تا پس از یک وقفه ۱۰ ساله، انتقال پادگان ۰۶ در مسیر تعیین‌تکلیف قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسلامی با بیان اینکه اگر نگاه‌های گذشته و سختی بر مذاکرات حاکم بود ما قطعاً نمی توانستیم به جمع‌بندی برسیم، عنوان کرد: به موجب قانون، ارتش باید سهمی از این انتقال داشته باشد و بخشی نیز در اختیار شهرداری قرار گرفته است که می‌تواند خدمات بزرگی را به شهر و شهروندان ارائه کند.

او ادامه داد: در سرمایه‌گذاری این پروژه نیز بحث ۳۰ به ۷۰ اتفاق افتاده و ساخت‌وساز در بخشی که ارتش مالک آن است با حداقل سطح اشغال انجام خواهد شد. این اتفاق می‌تواند ضمن ایجاد مجرایی تنفسی در کنار بوستان، یک محیط مسکونی و خدماتی را نیز در مجاورت آن ایجاد کند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: این انتقال را به‌عنوان الگویی موفق در سایر شهرهای کشور برای خروج پادگان‌ها از شهرها اجرا خواهیم کرد تا بدین‌وسیله فضاهای عمومی را به‌گونه‌ای توسعه دهیم تا با کیفیت موثر و ماندگار به بهبود کیفیت زندگی شهری بینجامد.

او با تاکید بر نقش کمیته‌های ماده پنج در مدیریت شهری، خاطرنشان کرد: حاکم‌شدن نگاه برد-برد بر اساس نیاز جامعه، کمک کرد تا بتوانیم این مدل توافق را در شورای‌عالی شهرسازی برای اولین‌بار به تصویب برسانیم. انتقال پادگان ۰۶ در این دوره به شورای‌عالی شهرسازی و معماری آمد که سرانجام ما را به این توافق نائل کرد.

 اسلامی با تکذیب ساخت و ساز ۱۰۶ میلیون‌مترمربعی در پادگان ۰۶ ابراز امیدواری کرد، ارتش بتواند، ساخت و ساز را در بخش مربوط به خود در قالب یک پروِژه منسجم و زمان‌بندی‌ شده به اجرا درآورد.

برچسب‌ها شورای شهر محمد اسلامی شهرداری تهران پادگان ۰۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر محمد اسلامی شهرداری تهران پادگان ۰۶ شورای شهر محمد اسلامی شهرداری تهران پادگان ۰۶ پادگان ۰۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در درگیری‌های امروز در شهرک دیر غصون در شمال طولکرم، یکی از نظامیان این رژیم از یگان ویژه یمام زخمی شده است.

این در حالی است که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از بیش از ۱۲ ساعت تخریب و محاصره خانه‌ای در روستای «دیر الغصون» در شمال طولکرم عقب‌نشینی از این منطقه را آغاز کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی در این یورش ۲ مبارز تحت تعقیب فلسطینی را به شهادت رسانده است.

برخی منابع نیز گزارش دادند که یک مبارز فلسطینی در جریان این یورش نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و پیکر وی از سوی نظامیان صهیونیست ربوده شده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی چند زخمی و احتمالاً شهید را از منطقه‌های پیرامونی این خانه محاصره‌شده به یک خودرو نظامی منتقل کرده‌اند.

بر اساس گزارش خبرنگار المیادین به نقل از شاهدان عینی ۳ فلسطینی در جریان یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به دیرالغصون به شهادت رسیده‌اند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی به روستای بیت ریما در شمال غرب رام الله در کرانه باختری حمله ور شد.

در جریان این یورش یک جوان فلسطینی به شدت زخمی شد.

کد خبر 6096572

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • ضرب‌الاجل رژیم صهیونیستی برای تخلیه ساکنان شرق رفح
  • نگاه به آینده باید در تربیت و آموزش ارتش وجود داشته باشد
  • دریادار سیاری: اگر نگاه به آینده نباشد، آموزش دچار روزمرگی می‌شود
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • خانواده بافضیلت موجب تعالی جامعه می شود
  • شهرداری طرح‌ها را به جای پارک لاله به اطراف دانشگاه تهران منتقل کند
  • انتقال آب از سد دز به سد کرخه
  • انتقال آب از سد دز به سد کرخه در بارندگی اخیر
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم