Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@15:09:22 GMT

پلیس پایتخت: متقاضیان ثبت نام خودرو مراقب باشند

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۴۹۷۹

پلیس پایتخت: متقاضیان ثبت نام خودرو مراقب باشند

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت، سرهنگ جلیل موقوفه ای جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: با توجه به اعلام نفرات برگزیده خریدار خودرو توسط کارخانه‌های خودروسازی ایرانی و همچنین سررسید واریز وجوهات مربوط به خودورو به صورت اینترنتی، شهروندان بایستی هوشیاری خود را در خصوص قرار نگرفتن در دام کلاهبرداران حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شیادان در صدد این هستند که از طریق فیشنیگ و یا درگاه‌های اینترنتی اطلاعات متقاضیان خرید خودرو را دریافت و یا هک کنند و پس از آن اقدام به کلاهبرداری از آن‌ها کنند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: اغلب افراد سالمند و اشخاص کم سواد مورد توجه کلاهبرداران قرار دارند، لذا از تمام شهروندان درخواست داریم تا اطلاعات بانکی خود و همچنین اطلاعات مربوطه به ثبت نام در خرید خودروهایشان را در اختیار افراد غیر و کسانی که مورد اعتماد نیستند قرار ندهند.

به گفته سرهنگ موقوفه ای شهروندان جهت واریز مبالغ اقساط پرداخت خرید خودرو به درگاه معتبر شرکت های تولید کننده مراجعه کنند.

برچسب‌ها شهر تهران پلیس تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهر تهران پلیس تهران بزرگ شهر تهران پلیس تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۴۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم

نیم قرن قبل، در ایران انواع گواهینامه از سه نوع به دو نوع کاهش یافت.

به گزارش اطلاعات آنلاین، نیم قرن پیش مسئولان به این نتیجه رسیدند که دو نوع گواهینامه پایه یک و دو برای رانندگی کفایت می‌کند.

روزنامه اطلاعات اول اسفند ۱۳۵۲ گزارشی از تغییر تقسیم بندی انواع گواهینامه رانندگی منتشر کرد. همچنین در ادامه عکس‌هایی از اعمال قانون یک افسر راهنمایی رانندگی زن در خیابان‌های تهران نیم قرن پیش تماشا کنید.

دیگر خبرها

  • پلیس برای دستگیری این دو نفر مجبور به شلیک گلوله شد
  • (تصویر) پلیس زن راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های تهران قدیم
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد تومانی با وعده خرید خودرو/ ۶ نفر دستگیر شدند
  • امتیازات اراضی طرح جوانی جمعیت قابل خرید وفروش نیست
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد
  • به‌جای خودروهای ثبت‌نامی این خودروها را بخرید
  • تهران بزرگ‌تر شد