Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@00:10:34 GMT

تعریف و تمجید سرمربی تیم ملی از سردار آزمون

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۵۰۲۰

تعریف و تمجید سرمربی تیم ملی از سردار آزمون

سرمربی تیم ملی کشورمان ابراز امیدواری کرد که سردار آزمون فصل بعد راهی یک باشگاه بزرگ اروپایی شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سردار آزمون ستاره ملی پوش کشورمان این روزها مورد توجه چند تیم بزرگ اروپایی از جمله ناپولی و لاتزیو قرار گرفته است. اخبار و شایعات ضد و نقیضی در این مورد به گوش می رسند و فعلا باید منتظر شروع نقل و انتقالات تابستانی بمانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار فصل جاری در زنیت درخشش فوق العاده ای داشته و نمایش های خوب او از دید باشگاه های معتبر اروپا پنهان نمانده است. او در ۲۹ بازی توانسته ۱۴ گل بزند و ۷ پاس گل نیز بدهد. ناپولی شاید جدی ترین تیم خواهان سردار باشد و با توجه به جدایی قطعی آرکادیوژ میلیک، به دنبال یافتن جانشینی مناسب برای اوست. این بازیکن می تواند سردار باشد. وبسایت یوروپاکالچو با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان مصاحبه ای انجام داده و در مورد سردار آزمون و شایعات انتقالش به ناپولی سوالاتی را مطرح کرده است.

اسکوچیچ در این رابطه گفت:

« در مورد یک مهاجم عالی و سطح بالا صحبت می کنیم. بازیکنی با شخصیت بزرگ که در ۱۶ متر پایانی زمین، ویران کننده است. او پشت دیوار دفاعی حریفان فوق العاده خطرناک است. مثل ماری در آفتاب شدید که به نظر می رسد تحرک خاصی ندارد ولی به یکباره می تواند به شما حمله کند. سردار همینطور است و زمانی که فکر می کنید در زمین کار خاصی انجام نمی دهد، می تواند کارتان را تمام کند.»

انتقال به ناپولی:

« من سرمربی تیم ملی ایران هستم و در مورد این شایعات، علاقه ای به حرف زدن ندارم. البته به شخصه امیدوارم او به یک باشگاه بزرگ اروپایی برود چرا که لیاقتش را دارد.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ناپولی دراگان اسکوچیچ سردار آزمون تیم ملی ایران تیم ملی ایران دراگان اسکوچیچ زنیت سنت پترزبورگ سردار آزمون ناپولی سرمربی تیم ملی سردار آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ گل‌زنی سردار آزمون در تمرین رم

سردار آزمون در جریان تمرین رم گل‌زنی کرد و آمادگی‌اش را به رخ کشید.

دریافت 99 MB

  

  

  

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • پایان شایعات؛ قرارداد سرمربی محبوب طارمی تا سال ۲۰۲۸ امضا شد
  • تصمیم ده‌روسی پس از درخشش سردار آزمون
  • آزمون در ترکیب اصلی رُم برابر اودینزه
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • ویدیو/ گل‌زنی سردار آزمون در تمرین رم
  • تمجید ویژه دروسی‌ از سردار آزمون
  • تمجید دروسی از آزمون
  • تمجید ویژه ده‌روسی از آزمون پس از گلزنی
  • تمجید دروسی از آزمون/ برای سردار خوشحالم