Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: . الان دو زمین چمن استاندارد و یک سالن بدنسازی به صورت رایگان و VIP در اختیار داریم و تا تیر‌ماه سال ۱۴۰۰ مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت. ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم, احمد سعادتمند درباره وضعیت استقلال و گزارش عملکرد یک ماه اخیر این باشگاه گفت: ما یک باشگاه بزرگ هستیم و باید به‌عنوان یک باشگاه کامل تلقی شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین تلاش کردیم علاوه بر بخش آقایان در بخش بانوان نیز فعالیت‌هایی داشته باشیم, چراکه نیمی از هواداران ما، بانوان هستند. امیدوارم طی روز‌های آینده اخبار خوبی را در این مورد منتشر کنیم, البته تا الان 80 درصد راه را رفته‌ایم و در ادامه ان‌شاءالله اخبار خوبی را برای افزایش تعداد رشته‌های ورزشی باشگاه استقلال ارائه خواهیم کرد.

وی ادامه داد: موضوع دوم بحث تکریم هواداران است. بنا داریم هر هفته در بخش آقایان و بانوان در خدمت تعدادی از هوادار خاص که در گرما و سرما در کنار باشگاه بوده‌اند، اما الان اتفاقاتی برای آنها رخ داده است، باشیم و از آنها دلجویی کنیم. این اتفاق از هفته گذشته صورت گرفته است و در این هفته نیز ادامه خواهد داشت. بخش دوم این بخش تکریم از پیشکسوتان است که خیلی از آنها در خانه هستند و نیاز به عزت و احترام دارند. این کار نیز شروع شده است و از روز دوشنبه خدمت اولین فرد می‌رویم که متأسفانه الان در منزل خود به تنهایی به سر می‌برد. پیشکسوتان سرمایه‌های باشگاه هستند و می‌خواهیم در بازی‌ها و سفر‌ها در خدمت آنها باشیم.

وی در ادامه خبر خوب خود درباره ورزشگاه مرغوبکار را بیان کرد و گفت: با تلاش اعضای باشگاه، حمایت وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، ورزشگاه مرغوبکار را به مراحل نهایی رساندیم و آماده تنظیم و امضای صورتجلسه تغییر و تحول هستیم که این را به هواداران تبریک می‌گویم. از رضا گل‌محمدی (مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران) تشکر می‌کنم. این ورزشگاه با ارزش ریالی بسیار قابل توجه به سرمایه‌های باشگاه اضافه می‌شود و این می‌تواند نقطه عطفی برای باشگاه باشد که هیچ وقت دارایی و سرمایه مخصوص به خود را نداشته است.

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه در هفته‌های آینده، اخبار خیلی خوبی درباره کمپ مرحوم ناصر حجازی خواهد داد، تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که سرمایه‌های باشگاه را حفظ کنیم. در سال‌های گذشته بازیکنانی زیادی از دست دادیم و می‌دانم دغدغه شما هواداران هم همین است. بازیکنان سرمایه‌های باشگاه هستند و با نظر کادر فنی، بنا داریم این سرمایه‌ها را حفظ می‌کنیم. ما قصد فروش بازیکنی را در دستور کار نداریم. هواداران شک نکنند به خاطر مشکلات مالی، سرمایه‌های باشگاه را ارزان نمی‌فروشیم و از همه سرمایه‌های باشگاه استقلال حمایت می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه گزارش ماهانه خود به هواداران این تیم, عنوان کرد: فراهم کردن زمین چمن, استخر و سالن بدنسازی جزو وظایف باشگاه است و کار بزرگی نیست اما تا پایان فصل آتی مشکلی را به لحاظ زمین تمرین که یکی از معضلات باشگاه در سال‌های اخیر بوده نداریم. الان دو زمین چمن استاندارد داریم که قابلیت انجام تمرینات در سطح حرفه‌ای را دارد. علاوه بر این یک سالن بدنسازی به صورت رایگان و VIP در اختیار تیم قرار گرفته است و الان دغدغه‌ای در این بخش نخواهد بود. این روند تا پایان برج 4 سال 1400 ادامه خواهد داشت. بنا داریم تا در ادامه تلاش کنیم برای خود باشگاه امکانات زیر ساختی در مرغوبکار و کمپ حجازی فراهم کنیم تا دیگر باشگاه زمین و سالن و استخر اجاره‌ای نداشته باشد.

وی با تشکر از همکارانش، به ویژه در معاونت اقتصادی بیان کرد: با معاون وزیر ارتباطات نشستی داشتیم و طبق صحبتی که کردیم، می‌خواهیم تمبر یادگاری برای اسطوره‌های باشگاه بزنیم. بخش «تمبرینه» را که مجموعه‌ای بسیار زیباست، برای هواداران با تخفیف‌های خیلی خوب به فروش می‌گذاریم. تمبر اختصاصی باشگاه هم بخشی از آن است که شامل همه پیشکسوتانی که برای استقلال زحمت کشیدند، می‌شود.

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به سایر مصوبات این نشست گفت: درباره تلویزیون اینترنتی بحث کردیم و این موضوع هم در دستور کار قرار گرفت. تمبرها می‌تواند مجموعه یادگاری بسیار ارزشمندی برای عزیزان در سراسر کشور باشد. پس از این تفاهمنامه که این هفته صورت می‌گیرد، از همه عزیزانم در سراسر کشور دعوت می‌کنم هر هوادار، این محصول را برای خانه‌اش خریداری کند و جزو افتخارات باشگاه باشد.

سعادتمند با بیان اینکه در این هفته قطعاً با رعایت موارد قانونی و اطلاع مجمع هیئت مدیره باشگاه تکمیل خواهد شد, درباره وضعیت پرداخت مطالبات پادوانی خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را کردیم که بدهی چندین ساله به پادوانی را پرداخت کنیم. با او تماس گرفتیم و شماره حساب بانکی‌اش را دریافت کردیم. مکاتبات با کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال آغاز شده است و موافقت فیفا را برای پرداخت 100 هزار دلار مطالبات پادوانی از پاداش استقلال در جام جهانی روسیه گرفتیم. برای پرداخت سه تأییدیه از باشگاه, فدراسیون و شخصی که پول باید به آن پرداخت شود, لازم است. باشگاه و فدراسیون تأییدیه را به فیفا برای پرداخت داده‌اند، اما هنوز تاییدیه از سوی پادوانی ارسال نشده است. ما حقانیت و صداقت خود را در این باره نشان دادیم و آماده پرداخت مطالبات ایشان هستیم. امیدوارم تاییدیه از سوی پادوانی ارسال شود.

وی گفت: اتفاق خوبی که در انتهای این هفته رخ خواهد داد این است که نشستی را با رفیعی کارگردان سینما داشتیه‌ایم و قرار است از آخر هفته فیلم آبی به رنگ آسمان را به صورت آنلاین برای هواداران‌مان پخش کنیم, چون می‌دانیم این فیلم یک فیلم مستند است و در سال‌های گذشته برای آن زحمت زیادی کشیده شده است. طی مذاکره‌ای که داشته‌ایم قرار است به صورتی که منافع باشگاه در آن دیده شود این فیلم به صورت آنلاین برای هواداران پخش شود.

چند بازیکن لیگ برتری در تیررس استقلالاستراحت یک روزه مجیدی به بازیکنان استقلالمطرح شدن گزینه‌های عجیب برای هیئت مدیره استقلال

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط احمد سعادتمند استقلال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احمد سعادتمند استقلال احمد سعادتمند استقلال مدیرعامل باشگاه استقلال سرمایه های باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۵۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه

سیدحسین حسینی، دروازه‌بان و کاپیتان استقلال، به تازگی تصویری همراه با دخترش مانلی، در یک باشگاه ورزشی منتشر کرده است.

حسینی اخیرا به دلیل ماجرای جیمی‌جامپ و مصاحبه‌اش به پرداخت مجموعا 330 میلیون تومان و یک جلسه محرومیت از همراهی استقلال محکوم شده است. به همین خاطر او در بازی با تراکتور نمی‌تواند درون دروازه استقلال قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • نکونام تمرین استقلال را تعطیل کرد
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد