Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سومین دوره انتخابات مجامع دبیران کانون‌های سازمان جوانان استان قزوین به منظور رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های  بهداشتی، به صورت ویدئو کنفرانس در محل سالن جلسات این جمعیت برگزار شد و بعد از رأی گیری مریم صفاری حائز بالاترین رأی به عنوان دبیر مجمع استانی و ستایش حلیمی مفرد به عنوان نایب دبیر مجمع انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن آصفی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گفت: بهره مندی از همفکری، ایده ها، نظارت، خلاقیت و نوآوری جوانان در برنامه‌های امور جوانان از اهداف برگزاری انتخابات مجامع دبیران کانون‌های سازمان جوانان است و این موضوع با مشارکت اعضای جوانان در برنامه‌ها به نحو مطلوب محقق می‌شود.

آصفی افزود: این دوره از انتخابات با حضور دبیران منتخب کانون‌های چهارگانه جوانان در سراسر شعب جمعیت هلال احمر استان، با معرفی نامزد‌ها و برنامه هایشان در طی ۲۴ ساعت بر اساس ضوابط شیوه نامه در خصوص تبلیغات، در فضای مجازی صورت گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر قزوین سازمان جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۶۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران اعلام کرد، نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان کانون در مرحله استانی ویژه مازندران ۲۰ اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۸ در سالن سینما کانون ساری برگزار می‌شود. 

بر این اساس، این جشنواره در بخش استانی با اجرای ۵ نمایش منتخب به اجرا می‌پردازد تا پس از رای هیات داوران ۳ نمایش برگزیده به دبیرخانه مرکزی برای حضور در جشنواره کشوری معرفی شوند. 

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره‌ی هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار " این صحنه خانه‌ماست " برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود. 

داوری مرحله استانی این جشنواره را سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

دیگر خبرها

  • ️شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدت در شهر ارومیه است
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری