Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فشار‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جهت تعطیلی کلاهبرداری‌های ارزش افزوده، بالاخره جواب داد و از امروز، اپراتور همراه اول ارسال پیامک‌های اجرای مصوبه پایان وس را آغاز کرد. تاریخ انتشار: 21:18 - 17 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۷۹۱

خبرگزاری میزان - طبق اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، همراه اول با ارسال پیامکی، نخستین گام اجرای مصوبه پایان وس را برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: ابلاغ خدمات ارزش افزوده به اپراتورها افزایش ۲ برابری مصرف اینترنت در کشور رفتار اپراتورها با مشترکان رصد می‌شود

در پیامک همراه اول برای مشترکان آمده است:

مشترک گرامی، با توجه به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات و دستور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، به زودی در فرآیند ارائه خدمات مبتنی بر محتوا تغییراتی اعمال خواهد شد. برای جلوگیری از اختلال در دریافت سرویس، به پیام‌های تکمیلی که برای اقدامات مورد نیاز متعاقبا ارسال خواهد شد، توجه فرمایید.

بر اساس این گزارش، در سال ۹۸ با وعده محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات برای پیگیری حق الناس و ممانعت از برخی سواستفاده‌ها از طریق خدمات مبتنی بر محتوا، عزم جدی وزارت ارتباطات برچیدن بساط سواستفاده از این خدمات که اصطلاحاً وس نامید می‌شود مشخص شد و اینک با اجرای مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات، اجرای این مصوبه رنگ واقعیت به خود گرفت.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت ارتباطات همراه اول وزارت ارتباطات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است

ایسنا/لرستان رئیس شورای شهر خرم‌آباد گفت: ارزش افزوده‌ای که به شهرداری‌های لرستان داده می‌شود در مقایسه با کلان‌شهرهای دیگر ناچیز است.

حجت‌الله احمدی پور هشتم اردیبهشت در همایش شهرداران و شوراهای اسلامی شهر که در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: برای داشتن شهری زیبا همکاری و همدلی نیاز است.

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر بین مردم هستند و مشکلات را می‌بینند، بیان کرد: این در حالیست که دستگاه‌های خدماتی مانند آب، برق، گاز و مخابرات با شورای شهر همکاری ندارند.

احمدی‌پور گفت: ارزش افزوده‌ای که به شهرداری‌های لرستان داده می‌شود در مقایسه با کلان‌شهرهایی نظیر استان مرکزی  ناچیز است و نیاز است این قانون بازنگری شود و ارزش افزوده به سرانه جمعیت تعلق گیرد.

رئیس شورای شهر خرم‌آباد اظهار کرد: برنامه داریم برای روان‌سازی ترافیک چندین پل در شهر ایجاد شود.

وی تصریح کرد: قبلا حقوق پرسنل فضای سبز و تنظیف شهرداری خرم‌آباد با تاخیر پرداخت می‌شد و در حال حاضر پرداخت حقوق آنان به روز شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولید نوکیای تقلبی متوقف می‌شود+ فیلم
  • ثبت نام اینترنت فیبر نوری + جزئیات
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • ارزش افزوده‌ پرداختی به شهرداری‌های لرستان ناچیز است
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • پایان کف‌سازی و دفع آب‌های سطح ۹۰ درصد بافت تاریخی بوشهر