Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@22:49:38 GMT

3 هکتار از جنگل‌های دزفول در آتش سوخت

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۹۷۵۰۵

3 هکتار از جنگل‌های دزفول در آتش سوخت

سه هکتار از جنگل‌های زاویه مشعلی دزفول دچار آتش سوزی شده که تلاش برای اطفای آتش ادامه دارد.

معاون عمران و برنامه‌ریزی فرمانداری ویژه دزفول عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: به علت وجود سیل بند امکان ورود خودروی آتش نشانی در محل زاویه مشعلی نیست و اطفای آتش، توسط جوامع محلی در حال انجام است.

سید حمید پورغفاری با بیان اینکه هنوز عملیات اطفای آتش ادامه دارد، گفت: قسمت‌هایی از خاشاک و علف‌های هرز بوستان ساحلی دولت، بوستان سد تنظیمی و پایگاه دزفول نیز ظهر امروز دچار آتش سوزی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه علت آتش سوزی‌ها نامشخص است، افزود: این آتش سوزی‌ها جزئی بودند که با همکاری آتش نشانی شهرداری و سوم شعبان مهار شدند.

پورغفاری از شهروندان خواست مراقبت‌های لازم را برای جلوگیری از وارد آمدن خسارت به عرصه‌های منابع طبیعی و جنگل‌ها انجام دهند.

وی افزود: کشاورزان از آتش زدن بقایای محصولات کشاورزی خودداری کنند زیرا این آتش سوزی‌ها بارها به جنگل‌ها و سایر مزارع سرایت کرده و به آنها خسارت زده است.

این روزها با گرم شدن هوا آتش سوزی‌های زیادی در نقاط مختلف استان خوزستان و شهرستان دزفول رخ می‌دهد.

لینک کوتاه: asriran.com/0034Qj

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دزفول آتش سوزی ها جنگل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، جمعی از مسئولان، روحانیون و قشر‌های مختلف مردم مراسم معارفه امام جمعه شهر سردشت دزفول برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد  گفت: یکی از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  نماز جمعه است.

وی افزود:  هر کجا که امام جمعه وجود دارد، تلاش می‌کند که مشکلات منطقه خود را در حد توان خود برطرف کند و هر چقدر که فعال‌تر باشد مشکلات نیز کمتر هستند و اگر بنا بود مسأله‌ای مطالبه شود باید در چارچوب قانون و اختیارات باشد. 

در این مراسم  ضمن تقدیر از خدمات حجت الاسلام سید حسین علوی اصل،   امام جمعه پیشین، حجت الاسلام سید ابوالقاسم حسینی احمد فداله به عنوان امام جمعه جدید بخش سردشت دزفول معرفی شد.

 

دیگر خبرها

  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • تجمع حمایت از طرح نور فراجا در دزفول
  • نخیلات اشکنان لامرد در آتش سوخت
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت