Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با اشاره به شرایط کرونایی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ٣ میلیون و ۶٢٨ هزار تن کالای اساسی با رعایت توصیه‌های بهداشتی، در بندر امام خمینی(ره) تخلیه شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، عادل دریس در خصوص واردات کالای اساسی از بندر امام خمینی(ره) به کشور اظهار کرد: تکاپوی نیروهای عملیاتی مجتمع بندری امام خمینی(ره) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ایام کرونایی خوزستان برای تخلیه و بارگیری کشتی‌های حامل کالای اساسی و ارائه خدمات دریایی و بندری به شناورها همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص آخرین وضعیت واردات کالای اساسی از این بندر ادامه داد: نیروهای عملیاتی در مجتمع بزرگ بندری امام خمینی(ره) برای تخلیه سریع کشتی‌های حامل کالای اساسی، به صورت شبانه‌روزی و بی‌وقفه در حال فعالیت هستند و از ابتدای امسال تاکنون بیش از ٣ میلیون و ۶٢٨ هزار و ۶۴٨ تن کالای اساسی از ٧٠ فروند کشتی با رعایت توصیه‌های بهداشتی تخلیه شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی در تخلیه کالا به خوبی رعایت می‌شود، تصریح کرد: در ایام گذشته باوجود تعطیلی مراکز و دستگاه‌های اجرایی در شهرهای استان خوزستان برای کنترل دامنه شیوع کرونا، روند تخلیه کالای اساسی با توجه به اهمیت آن در بندر انجام می‌شد و اکنون نیز در حال انجام است.

دریس در ادامه گفت: با همکاری تمام عوامل زنجیره انتقال کالا در بخش‌های مختلف ریلی و جاده‌ای، از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ٣ میلیون و ٣٢٢ هزار تن کالای اساسی از انبارهای نگهداری کالا از این مجتمع بندری به مبادی مصرف درون سرزمینی انتقال داده شده است و این میزان، رشدی ٣٠ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: با هم‌افزایی بین بخشی بیشتر بین دستگاه‌های اجرایی از جمله صاحبان کالاهای دولتی، می‌توان روند انتقال و توزیع کالاهای اساسی از انبارهای مجتمع بندری امام خمینی(ره) را با شتاب بیشتری دنبال کرد تا فضای بیشتری برای پذیرش کشتی‌های ورودی جدید فراهم شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بندر امام خمینی شرایط کرونایی کالای اساسی امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک از اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.

محمدحسین ساده‌وند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی، اظهار کرد: اجرای خط ویژه مسیر اتوبوس یک گام اساسی در کاهش آلودگی هوای شهر اراک مبتنی بر توسعه حمل‌ونقل همگانی و کاهش تردد خودروهای شخصی خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر کاهش آلودگی هوای شهر اراک از دغدغه‌های مدیریت شهری، اعضای شورای شهر و شورای ترافیک است؛ بنابراین اقداماتی همچون برقی‌سازی ناوگان اتوبوس و ویژه‌سازی معابر به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک خاطرنشان کرد: با مصوبه شورای ترافیک استان، فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی (ره)، حد فاصل چهارراه دکتر حسابی تا ابتدای خیابان محسنی اجرایی و تکمیل شده است و امتداد آن ظرف دو روز آینده تا چهارراه ولی عصر (عج) اجرا می‌شود.

ساده‌وند اضافه کرد: خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی (ره) بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان، پس از جمع‌آوری خط ویژه خیابان شهید رجایی و یک‌طرفه شدن این خیابان تا ابتدای ۱۲ متری، جایگزین خط ویژه خیابان شهید رجایی شد.

وی ادامه داد: خط ویژه خیابان حضرت امام خمینی (ره) حدفاصل چهار راه ولی عصر (عج) تا ابتدای محسنی، به خطوطی که از شمال شرقی و شرق شهر به هسته مرکزی تردد می‌کنند، از جمله کوی صنعتی، فاز یک و دو شهید بهشتی، هپکو، الهیه، امیریه، مسکن، شهرک حضرت ولی عصر (عج) خدمات خواهد داد.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری اراک تاکید کرد: در حال حاضر، ۳۰ دستگاه اتوبوس با وضعیت فعلی از مسیر خط ویژه خیابان حضرت امام خمینی (ره) استفاده می‌کنند که به ازای هر سفر درون شهری، در زمان پیک ترافیک، بین هفت تا ۱۰ دقیقه کاهش زمان سفر را به دنبال خواهد داشت.

ساده‌وند اضافه کرد: خط ویژه مسیر اتوبوس حدفاصل چهار راه ولی عصر (عج) تا گردش به راست خیابان محسنی، فاز نخست خط ویژه خیابان حضرت امام خمینی (ره) است که بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان اجرایی و عملیاتی شده است و در صورتی که با موفقیت همراه باشد، سایر معابری که خط ویژه مصوب دارند همچون خیابان شهید بهشتی، خیابان حضرت امام (ره) از مسجد سیدها تا میدان شورا نیز با نصب جداکننده‌های ترافیکی، احیا و اجرا خواهد شد تا اتوبوس در سریع‌ترین زمان ممکن در شهر تردد داشته باشد.

وی گفت: ایجاد مسیر ویژه خطوط اتوبوس و فراهم شدن زمینه تسریع آمد و شد اتوبوس‌ها بدون گرفتار شدن در ترافیک، موجب پیشگیری از اتلاف وقت مسافران و اقبال آن‌ها به استفاده از اتوبوس به جای خودروی شخصی می‌شود.

کد خبر 749064

دیگر خبرها

  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • بندر امام خمینی ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی دارد
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • بازدید هیئت هرمزگانی از بندر کانتینربری شانگهای
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • مطهری امام
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک