Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار هرمزگان، از توزیع ۳۰۷ میلیارد تومان اعتبارات توازن استانی بین شهرستان های استان هرمزگان بر اساس شاخص‌ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،فریدون همتی در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد مدیریت و راهبری اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان با اشاره به توزیع اعتبارات توازن استانی بین شهرستان های استان هرمزگان، عنوان کرد: در سال جاری میزان اعتبارات توازن استانی در هرمزگان بالغ بر ۳۰۷ میلیارد تومان است که این اعتبارات بر اساس شاخص ها بین شهرستان های استان هرمزگان در فصول و زمینه‌های مختلف از جمله حمل و نقل و راه، آب و فاضلاب، آموزش و بهداشت و درمان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از الزامات قانونی در توزیع این اعتبارات توجه ویژه به مناطق محروم است به گونه‌ای که با این اعتبارات شاخص‌های این مناطق هر سال بهبود پیدا کند.

استاندار هرمزگان افزود: در سال جاری اعتبارات مختلفی از محل های تملک دارایی استانی، توازن ملی و استانی و سه درصد از محل منابع نفت براساس شاخص‌های مختلف در شهرستان‌های استان هرمزگان توزیع شده است.

همتی تکمیل پروژه های نیمه تمام با درصد پیشرفت فیزیکی بالا را از اولویت های مهم در تخصیص اعتبارات در استان برشمرد و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم طرح های مختلف از جمله در زمینه‌های راهسازی و آبرسانی به ویژه در روستاها و بهداشت و درمان، آموزش و ورزش با استفاده از اعتبارات موجود تا پایان سال جاری تکمیل شوند.

وی با اشاره به بررسی ردیف های مختلف بودجه در این نشست، گفت: برای جذب بودجه هایی که در اختیار دستگاه‌های ملی است از طریق مکاتبه و گفتگو با وزرای مختلف تلاش می‌کنیم و پیگیری لازم را جهت جذب مناسب این بودجه‌های ملی برای استان خواهیم داشت.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت های مختلف استان در گروی پیگیری و تلاش بیشتر برای جذب اعتبارات ملی است و همه مدیران استان باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشند و مدیریت عالی استان نیز در کنار نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در این راستا پیگیری ها و رایزنی با مدیران کشوری را انجام می‌دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعتبارات شهرستان های استان هرمزگان اعتبارات توازن استانی بین شهرستان های استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۹۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، بزرگترین محفل قرآنی استان توسط سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان دنا در روستای تمنک برگزار شد. عمویی نسب رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا گفت: این محفل نورانی انس با قرآن باحضور قاریان بین المللی و استانی مسیحیان و محسن رضایی با حضور مردم شهید پرور روستای تمنک همراه با برنامه‌های متنوع برگزار شد. عمویی نسب از تلاش‌های مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، امام جمعه شهرستان دنا، صدا وسیمای استان، دارالقران استان، هیئت‌های مذهبی و مردم شریف روستای تمنک وهمه عوامل اجرایی این برنامه تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • بزرگترین محفل قرآنی استانی در روستای تمنک
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود
  • خدمات بسیار خوبی به عشایر تنگستان ارائه شد
  • برنامه ریزی لازم برای تحقق اقتصاد دریامحور در راستای تحقق تمدین نوین اسلامی انجام شود
  • هرمزگان کار نگهداری ۱۰۰۰ کیلومتر نوار ساحلی توزیع برق را برعهده دارد