Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن برزیلی و اسبق آبی پوشان با شکایت از استقلال در دادگاه عالی ورزش، در صدد است از این باشگاه غرامت ۹ میلیون دلاری بگیرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، چندی پیش احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد مطالبات پادوانی ظرف روز‌های آینده پرداخت خواهد شد و با دعوت از این بازیکن به ایران، مراسمی برای تجلیل از او برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



از حدود یک ماه پیش تاکنون مسئولان باشگاه استقلال به دنبال پرداخت مطالبات پادوانی بودند، اما به دلیل تایید نشدن شماره حساب پادوانی از سوی وکیل این بازیکن، مطالبات پادوانی هنوز پرداخت نشده است.

پادوانی که در مصاحبه با رسانه‌های ایران ابراز امیدواری کرده بود در دوره مدیریت سعادتمند بتواند مطالبات صد هزار دلاری خود را از استقلال را دریافت کند، اکنون قید دریافت طلبش را زده و با شکایت از باشگاه استقلال در دادگاه عالی ورزش قصد دارد به دلیل مصدومیت شدید و نقص عضوی که در دوران بازی برای استقلال با آن مواجه شد، از این باشگاه غرامت چند میلیون دلاری بگیرد.

پیش از این پادوانی به کمیته انضباطی فیفا شکایت کرده بود که طبق اعلام مسئولان باشگاه استقلال، شکایت بازیکن برزیلی رد شد و کمیته انضباطی فیفا تنها مطالبات صد هزار دلاری پادوانی را تایید کرد.

وکیل پادوانی همچنان از تایید شماره حساب این بازیکن برای پرداخت شدن مطالبات صد هزار دلاری او امتناع می‌کند و بازیکن برزیلی و وکیلش امیدوارند شکایتشان در دادگاه عالی ورزش به نتیجه برسد و بتوانند استقلال را به پرداخت غرامت ۹ میلیون دلاری محکوم کنند.

با این حال مسئولان باشگاه استقلال معتقدند تنها صد هزار دلار باید به پادوانی پرداخت شود و درخواست غرامت ۹ میلیون دلاری این بازیکن را رد می‌کنند.

در صورتی که رای این پرونده به نفع پادوانی صادر شود، بزرگ‌ترین محکومیت یک باشگاه ایرانی در مجامع بین المللی رقم خواهد خورد. در نهایت باید دید رای دادگاه عالی ورزش برای این پرونده چه خواهد بود.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال احمد سعادتمند پادوانی غرامت ۹ میلیون دلاری دادگاه عالی ورزش باشگاه استقلال صد هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۱۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی

آفتاب‌‌نیوز :

پیمان حدادی، عضو هیات مدیره پرسپولیس در مورد بدهی پرسپولیس به بانک شهر که حالا سهامدار این باشگاه است، گفت: می‌گفتند، چون باشگاه پرسپولیس به بانک شهر بدهکار بوده این باشگاه را خریده، اما باشگاه استقلال هم به بانک شهر بدهکار است. تسهیلاتی که در زمان عرضه سهام به دوتا باشگاه دادند برابر بوده. اقساط ریالی ما از سپرده‌ای که در بانک شهر داریم پرداخت می‌شود. وام دو و نیم میلیون دلاری هم قرض الحسنه است.

او در مورد دریافت پاداش آسیایی بلوکه شده نزد ای‌اف‌سی گفت: ما از اینجا به بعد تلاش می‌کنیم از بانک مرکزی مجوز بگیریم که سه و نیم میلیون دلاری که نزد ای‌اف‌سی داریم، دو و نیم میلیون دلارش را با بدهی‌ای که به بانک شهر داریم تهاتر کنیم.

حدادی در مورد اینکه با واگذاری سهام پرسپولیس آیا بودجه تزریق می‌شود گفت: باتوجه به زیان‌هایی که باشگاه در سال‌های گذشته متحمل شده، باشگاه پرسپولیس همانند استقلال مشمول ماده ۱۴۱ قانون تجارت هستند و حتما باید افزایش سرمایه بدهند. بهترین راحت‌ترین روشی که بانک‌ها می‌توانند سرمایه‌گذاری کنند، محل افزایش سرمایه است. بانک‌ها به صورت نقدی به سرمایه باشگاه اضافه خواهند کرد و آن وجوه با برنامه‌ریزی می‌تواند آن وجوه در باشگاه سرمایه‌گذاری شود. روال باشگاه تغییر نخواهد کرد. تعهدات باشگاه باید انجام شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت مطالبات ساکنین پایین‌ دست سد سیمره/ بی‌توجهی در حوزه پسماند زیبنده استان ایلام نیست
  • مطالبات ساکنین پایین‌دست سد سیمره پرداخت شود
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • ثبت صادرات ۶ میلیارد دلاری در خوزستان
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده