Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@17:03:34 GMT

زمان اعلام برندگان قرعه‌کشی سایپا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۲۲۱۶

زمان اعلام برندگان قرعه‌کشی سایپا مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عباس قاسمی در مراسم قرعه کشی طرح فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در محل شرکت پارس خودرو افزود: در مجموع ۹۹۲ هزار و ۲۷۷ نفر واجد شرایط این طرح شناخته شدند که با توجه به ظرفیت تخصصی ۱۰ هزار خودرویی به ازای هر ۹۹ نفر یک خودرو تحویل خواهد شد.
وی با تشریح خلاصه‌ای از مراحل فروش فوق العاده سایپا خاطرنشان کرد: فرایند احراز هویت و ثبت نام اولیه از چهارم تا چهاردهم خرداد ماه انجام و پس از آن در روزهای پانزدهم تا شانزدهم خرداد متقاضیان واجد شرایط شرکت در قرعه‌کشی پایش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قاسمی خاطرنشان کرد: دسته بندی متقاضیان واجد شرایط به تفکیک هفت خودروی عرضه شده در مورخ هجدهم خرداد انجام شده است.
بنا به این گزارش، بک میلیون و ۸۰ هزار نفر در طرح فروش فوق العاده خودرو ثبت نام کردند و نتیجه راستی آزمایی از اطلاعات ارایه شده نشان داد که اکثر مشتریان اطلاعات درست در سایت ثبت نام وارد کردند؛ از این رو تنها ۸ درصد از اطلاعات ثبت نام کنندگان با شروط لحاظ شده از سوی وزارت صمت مغایرت داشت.

۲۲۳۲۲۵

کد خبر 1396554

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سایپا خودرو خودروسازان ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، اشتیاق و احتیاط، در مورد کورتوا همه چیز به این دو کلمه برمی‌گردد. ریکاوری کورتوا به‌طرز چشم‌گیری در حال پیشرفت است.

کورتوا قبل از شروع فصل دچار مصدومیت صلیبی شد ولی بسیار زودتر از انتظارها توانست ریکاوری کند. همه چیز مهیا بود او قبل از فیفا دی ماه مارس به میادین برگردد ولی دچار مصدومیت جدیدی شد که البته جدی نبود.

کورتوا یک هفته است که دوباره به تمرینات برگشته و بدون مشکل کار کرده است. شرایط او به قدری بهبود یافته که حالا می‌تواند دوباره به دروازه برگردد. خودش دیروز گفت عجله‌ای ندارد چون لونین در این مدت عالی کار کرده ولی با تایید کارلو آنچلوتی، گلر بلژیکی در بازی خانگی مقابل کادیز درون دروازه قرار خواهد گرفت.

رئال مادرید شنبه 15 اردیبهشت از هفته 34 لالیگا میزبان کادیز است و امروز کارلتو گفت که انتظار دارد در آن بازی کورتوا برای اولین‌بار در فصل جاری به میدان برود. بازگشت بهترین گلر جهان بعد از ماه‌ها مصدومیت، بهترین خبر ممکن برای رئالی‌هاست اما بدون شکل گلر اصلی رئال در دو بازی بزرگ برابر بایرن و فینال احتمالی لیگ قهرمانان، لونین خواهد بود.

دیگر خبرها

  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد + شرایط
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • آخرین اخبار از بارگذاری مدارک آزمون‌ آموزگاری ۱۴۰۳+ زمان اعلام نتایج نهایی آزمون