Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: سه ماه سختی را پشت سرگذاشتیم، اما ستاد کرونا در ورزش فراتر از انتظار ظاهر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، رضا صالحی امیری در بازدید از فدراسیون پزشکی ورزشی اظهار داشت: آن چیزی که در این ایام اهمیت فوق العاده ای داشت، نقش فدراسیون پزشکی ورزشی بود. در هفته اول شیوع این ویروس در وزارت ورزش و به ریاست شخص وزیر ورزش ستاد کرونا را تشکیل دادیم که با مسئولیت مستقیم فدراسیون پزشکی ورزشی و مسئول آن دکتر خلیلیان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جد آنها فراتر از انتظار ظاهر شدند و باید تشکر کنم. در ورزش قهرمانی برخلاف ورزش همگانی اگر اپیدمی صورت بگیرد اخلال ایجاد خواهد کرد و ضررهای جبران ناپذیری در ورزش کشور خواهیم داشت.

وی با اشاره به نقش ستاد کرونا در ورزش گفت: این ستاد در ابتدا شناسایی ورزشکاران را انجام و سپس غربالگری صورت گرفت. ما باید اردوها را برگزار و برای رقابت‌های آینده آماده ‌شویم و برهمین اساس ستاد کرونا آزاد سازی تمرینات و اردوهای رشته های اعلام می‌کند که براساس پروتکل‌ها خواهد بود.

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد: کمیته و وزارت تمام ظرفیت‌های خود را  برای برگزاری اردوها و اعزام‌ها به کار خواهد گرفت و نباید با افت آمادگی ورزشکاران روبرو شویم. باید فشار کار را بیشتر کنیم چون این 3 ماه برای ورزش ایران سخت بود. با وجود سختی‌ها اما کارنامه قابل قبول بود و باید از همه هیات‌ها و پزشکان تشکر کنم. خواهشم این است که صدا و سیما این تلاش های خاموش را پوشش دهد. مطمئنا در روزهای آینده شاهد آزادسازی رشته های بیشتری خواهیم بود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس ستاد کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است

به گزارش خبرنگار مهر، مختار رجایی فر ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: بیماری تب مالت سویه‌های مختلفی دارد و بحث ریشه کنی آن امکان‌پذیر نیست.

وی بیان داشت: باید در این راستا پیشگیری و آگاهی‌رسانی انجام شود و مردم نیز همراه باشند

رجایی فر با بیان اینکه وقتی بیماری دام مثبت می‌شود، دامدار از انجام کشتار فرار می‌کند، گفت: درمان بیماری تب مالت زمانبر بوده و درمان طولانی مدت نیاز دارد، در برخی مواقع، بعد از شش ماه یا یک سال درمان، بیمار به ظاهر خوب می‌شود ولی بعد از یکسال دوباره علائم بیماری ظاهر می‌شود و این باعث تشخیص اشتباه پزشک می‌شود.

کد خبر 6092155

دیگر خبرها

  • سرکارگر یزدی چشم انتظار حمایت خیرین برای آزادی است
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟