Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن عشایری گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تمام تاسیسات ضرورت دارد و موزه‌های بدون ویترین و محوطه‌ها و مکان‌های سرپوشیده از جمله آب انبارها نیز بازگشایی نمی‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ بهمن عشایری در جلسه ستاد مقابله با کرونای استان که امروز(یکشنبه) در سالن جلسات استاندار برگزار شد، اظهار کرد: چهار نفر از اتباع خارجی در استان دارای تست مثبت کووید 19 بودند و متاسفانه یک نفر به دلیل بیماری زمینه‌ای فوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید توجه داشت که اتباع افغانستان به دلیل شرایط خاص اقدام به خوددرمانی می‌کنند که ناشی از عدم اعتماد به سیستم دولتی و برخی اتفاقات بود.

این مقام مسئول ادامه داد: برگزاری نشست‌هایی با ریش سفیدان و بزرگان اتباع، راه‌اندازی کانال تلگرامی و اطلاع رسانی، تهیه تب سنج و استفاده از آن و توزیع 200 بسته اقلام بهداشتی از اقدامات صورت گرفته در استان است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین عنوان کرد: درمان اتباع افغانستان مبتلا به کرونا رایگان است، دفاتر خدمات ما نیز باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده و نظارت نیز صورت گیرد، اخذ برگه تردد برای خروج از استان برای اتباع ضرورت دارد که این برگه‌ها در شیوع کرونا برای آن‌ها صادر نمی‌شود.

قزوین در فهرست گردشگران چینی قرار گرفت

وی گفت: معمولا اتباع افغانستانی از نظر توانایی جسمی بالا هستند، از این رو این امکان وجود دارد که علی‌رغم دارا بودن بیماری هیچ علامتی نداشته و صرفا ناقل باشند.

علیرضا خزائلی در ادامه این جلسه بیان کرد: با اعلام شرایط مجاز، هشت هزار نفر در استان اقامت داشتند که در شرایط عادی این میزان ۱۰ برابر بود، باید توجه داشت که کشورهای همسایه و اروپایی بزودی مرزها را به روی گردشگران خارجی باز می‌کنند.

وی افزود: در صورت مجاز بودن این امر در کشور نیز بین گردشگرانی که وارد کشور می‌شوند قزوین در فهرست گردشگران چینی قرار گرفته‌، همچنین به دلیل وجود قلعه الموت گردشگران اروپایی نیز به این منطقه علاقمند هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان درباره وضعیت موزه‌ها عنوان کرد: رعایت پروتکل‌ها در تمام تاسیسات ضرورت دارد و موزه‌های بدون ویترین و محوطه‌ها و مکان‌های سرپوشیده از جمله آب انبارها نیز بازگشایی نمی‌شوند.
انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: موزه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود

به گزارش خبرآنلاین،‌سیروس دهقان شیری گفت: عقد قرار داد رهن و اجاره با اتباع خارجی مجاز نیز منوط به استعلام از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز بوده و درصورت تاییدیه در این بخش امکان پذیر است .
ایرنا نوشت: وی بیان کرد: تمام مشاوران املاک موظف به کسب مجوز قانونی برای اجاره املاک به اتباع خارجی غیر مجاز هستند و بر این اساس با سکان دهندگان بدون مجوز برخورد قانونی به عمل می آید.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز افزود: درصورت بی توجهی به این امر و انعقاد قرارداد بدون تاییدیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان، بنگاه های مشاوران املاک مشمول اعمال مقررات ماده۹ آیین نامه اجرایی ماده ۸۱ قانون نظام صنفی خواهند شد.
وی تاکید کرد: براین اساس این بنگاه های مشاوران املاک که بدون رعایت ضوابط ابلاغی به خصوص معرفی نامه اجاره ،رهن واحد مسکونی یا تجاری به اتباع خارجی اقدام به تنظیم قرارداد کرده اند، پلمب خواهند شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900703

دیگر خبرها

  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود
  • کارگران رکن تولید هستند
  • هم‌قسم شدن مدیران مناطق آزاد برای جذب گردشگران غرب آسیا
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • توزیع دفترچه های اقامت طرح سپرده گذاری به اتباع