Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@17:21:26 GMT

ساخت16 واحد آموزشی با ۱۶۰ کلاس درس در شهر کرمان

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۵۳۸۸

ساخت16 واحد آموزشی با ۱۶۰ کلاس درس در شهر کرمان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان گفت: در حال حاضر ۱۶ پروژه با ۱۶۰ کلاس درس در سطح شهر کرمان فعال بوده و در دست اجراست.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سید محمد واعظی‌نژاد در بازدید از پروژه‌های در دست اجرا این اداره کل با اشاره به اینکه شهر کرمان با کمبود فضای آموزشی مواجه است، بیان داشت: ۱۶ پروژه فعال با ۱۶۰ کلاس درس نزدیک به بهره‌برداری هستند که در مناطق پرجمعیت و بر اساس نیاز شهر کرمان ساخته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان عنوان داشت: از این ۱۶ پروژه تعداد زیادی اول مهر سال جاری افتتاح می‌شوند و تعداد دیگر بهمن ‌ماه به بهره‌برداری می‌رسند و تا حدودی مشکل کمبود فضای آموزشی در شهر کرمان به حداقل می‌رسد.

 وی عنوان کرد: چهار مجتمع آموزشی بزرگ با ۱۶۰ کلاس درس ساخته خواهد شد که این واحدهای آموزشی نیز بخشی از کمبود فضای آموزشی شهر کرمان را جبران خواهد کرد.

وی به نبود فضای آموزشی در شهرک‌های ایجادشده در حومه شهر کرمان اشاره و تصریح کرد: با کمک خیران چند پروژه در مناطق پرجمعیت حاشیه‌ای شهر کرمان آغاز شده  که پروژه مدرسه خیری شهرک هشت‌بهشت به همت خیر نیکوکار  گلزاده که ۱۲ کلاس و ۹۵۰ متر زیربنای آموزشی دارد، از جمله این پروژه‌ها است.

واعظی‌نژاد  به پروژه خیری  صفری نیز اشاره کرد و گفت: به همت این خیّر دو باب ساختمان ۱۲ کلاسه با3 هزار و 500 متر زیر بنای آموزشی  و با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در منطقه سرآسیاب فرسنگی از مناطق پرجمعیت و حاشیه شهر کرمان ساخته می‌شود.

انتهای پیام/3388/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش و پرورش مدرسه کلاس درس مجتمع آموزشی ۱۶۰ کلاس درس فضای آموزشی شهر کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۵۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان ایرانی امروز از ساعت ۱۲ تا ۱۴ در حمایت از مردم فلسطین و دانشجویان آمریکایی در سراسر کشور در دانشگاه هایشان دست به تجمع خواهند زد.

درهمین راستا، معاونت آموزشی وزارت علوم در بخشنامه ای به تمامی دانشگاه ها اعلام کرد امروز یکشنبه کلاس های درسی دانشگاه ها جهت برگزاری تجمع برای حمایت از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ الی ۱۴ تعطیل شوند.

متن بخشنامه قاسم عمو عابدینی معاون آموزشی وزارت علوم به دانشگاه ها به شرح زیر است:

همان‌گونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به‌ویژه کشورهای آمریکایی و غربی براساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشردوستانه را رقم زدند و موج مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی‌دفاع غزه روز یکشنبه نه اردیبهشت هزار و چهارصد و سه را از ساعت دوازده الی چهارده کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌نماید تا به‌همین مناسبت دانشگاهیان عزیز کشورمان با پرو با برپایی تجمعات گسترده پس‌از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معتاد به به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی ۴۰۰ کلاس درس در بردسکن
  • برپایی کلاس درس دانش آموزان فلسطینی در چادرها
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • کلاس تمام دانشگاه امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • ۱۲۸ کلاس درس در شهرستان تنگستان ساخته می‌شود