Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@00:20:42 GMT

110 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در فارس شناسایی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۵۹۷۲

110 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در فارس شناسایی شد

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از شناسایی 110 مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان فارس شناسایی شده است.

عبدالرسول همتی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت : از هزار و 249 نمونه ارسالی به آزمایشگاه‌های تشخیص کووید۱۹ استان، 110 نمونه مثبت اعلام شد که با افزوده شدن این موارد جدید، آمار کنونی استان فارس به 6 هزار و 647 نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 وی بیان کرد: از 110 مورد جدید در استان، شیراز 56 مورد، کوه چنار 7 مورد، لامرد 4 مورد، داراب 3 مورد، آباده، زرقان و خرامه هر کدام یک مورد را شامل می‌شود و موارد به دیگر دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی استان اختصاص دارد.
همتی گفت: هم اکنون 207 بیمار مبتلا به کروناویروس در بخشهای عمومی  و 32 بیمار مبتلا به کووید19 در بخشهای مراقبت‌های ویژه بیمارستانهای سطح استان بستری هستند.
معاون بهداشت دانشگاه با بیان اینکه متاسفانه در 24 ساعت گذشته یک مورد فوتی ناشی از ابتلا به کروناویروس در استان گزارش شده است، افزود: از شیوع ویروس کرونا تاکنون در استان، 114 نفر جان خود را به دلیل ابتلا به بیماری کووید۱۹ از دست دادند.
 همتی اظهار کرد: تاکنون پنج هزار و 815 نفر از مبتلایان بستری شده در بیمارستان و ایزوله خانگی، سلامتی خود را به دست آوردند و بهبود یافتند.
معاون بهداشت دانشگاه تاکید کرد: از مجموع 6 هزار و 647 نفر مبتلا به کروناویروس در استان فارس، 8درصد را کارکنان بهداشتی درمانی تشکیل می‌دهند، بنابراین بیاییم با رعایت فاصله در روابط اجتماعی، استفاده از ماسک و پرهیز از ترددهای غیرضرور، خادمان سلامت را در خدمت بیشتر به بیماران یاری کنیم./105

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس

سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور از شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از یک دلال پتروشیمی در استان فارس خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شاهین مستوفی سرپرست مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی کشور با علام شناسایی فرار مالیاتی در اداره کل امور مالیاتی استان فارس گفت: در راستای رسیدگی به اسناد و مدارک به¬دست آمده از اجرای بازرسی مالیاتی موضوع ماده (۱۸۱) قانون مالیات¬های مستقیم یک شرکت فعال در زمینه تولید فوم ساختمانی، فردی به عنوان دلال مواد اولیه پتروشیمی شناسایی شده است که با توجه به اجرای بازرسی‌های صورت گرفته از محل فعالیت شخص نامبرده، مشخص شد در بازه زمانی سال‌های ۱۳۹۷ لغایت ۱۴۰۱ فروشی بالغ بر ۸۶۰ میلیارد تومان فروش مواد اولیه پتروشیمی خارج از شبکه رسمی کشور داشته است.

مستوفی افزود: شخص مذکور مطابق اطلاعات موجود در سامانه‌های مالیاتی، صرفا مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان فروش در اظهارنامه مالیاتی سال ۱۴۰۱ ابراز نموده است که در همین راستا اقدامات قانونی مبنی بر تنظیم گزارش مالیاتی و مطالبه مالیات و جرائم متعلقه در منابع مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده از مودی در موعد مقرر قانونی، در حال انجام می‌باشد.

دیگر خبرها

  • پیشگیری از ابتلا به زوال عقل با خوردن این میوه خوشمزه
  • شناسایی فرار مالیاتی ۸۶۰ میلیارد تومانی از دلال پتروشیمی در استان فارس
  • سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به سالک مبتلا می‌شوند
  • بیماریی که سالانه بین هزار تا دو هزار نفر به آن مبتلا می‌شوند
  • مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف | ویدئو
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟