Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@17:29:32 GMT

حل معضل کم آبی روستاهای سبزوار حل می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۶۴۷۶

حل معضل کم آبی روستاهای سبزوار حل می‌شود

برادران گفت: اقدامات کوتاه مدت و بلند مدتی برای حل مسئله کم‌آبی در روستاهای سبزوار عملیاتی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ احمد برادران فرماندار ویژه سبزوار صبح امروزدر نشست بررسی مشکلات آب شرب روستاهای شهرستان در پی کم آبی و قطع آب چند روستا در روزهای گذشته اظهار داشت: با توجه به اینکه دسترسی به آب شرب و سالم یکی از نیازهای مهم مردم است ،اقدامات کوتاه‌مدت و بلندمدتی برای حل مسئله کم‌آبی روستاها و شهرهای شهرستان صورت گرفته و طی روزهای آینده عملیاتی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به شرایطی که سبب این کم‌آبی‌ها شده است افزود: افزایش دما باعث افزایش مصرف آب در بین  شهروندان شده و علیرغم آمادگی دستگاه‌ها برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم، لازم است تا شهروندان در مدیریت و استفاده بهینه آب نهایت همکاری را داشته باشند تا با مشکل کمبود آب روبرو نشویم.

فرماندار سبزوار همچنین به موضوع کرونا و لزوم رعایت بهداشت فردی و شست‌وشوی مداوم اشاره کرد و تصریح کرد:از مردم عزیز شهرستان سبزوار درخواست می‌شود در کنار رعایت اصول بهداشتی، با پرهیز از مصرف بی‌رویه و مصارف غیرضروری خدمتگزاران خود را در ارائه خدمات شایسته یاری کرده و کمک کنند تا امسال را بدون بحران آب سپری کنیم.

گفتنی است در هفته گذشته چندین روستای سبزوار و ششتمد ازجمله چشمه آوش، ثقیه و استیر با مشکل کم‌آبی و قطع آب روبرو شده‌اند که می‌طلبد با توجه به افزایش شدید دما و نیاز مبرم مردم به آب این مشکل در اسرع وقت توسط مسئولین بررسی و حل شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کم آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۶۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام محمدی صبح شنبه در بازدید از اجرای طرح هادی روستای «مال محمود» بخش ریگ شهرستان گناوه اظهار داشت: اجرای طرح هادی روستای مال محمود به متراژ شش هزار مترمربع و با اعتبار قریب ۲۲ میلیارد ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مشارکت دهیاری روستا در حال انجام است.

بخشدار ریگ از پیگیری بی وفقه دهیار این روستا و رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان گناوه و همکاری مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تقدیر کرد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ در مجموع ۱۴۰ هزار متربع آسفالت معابر روستایی در بخش ریگ انجام شد که به لحاظ کمیت بیش از ۱۰ سال قبل از آن بوده است.

بخشدار ریگ یادآور شد: برای دوره جاری ۱۵۰ هزار متر مربع در سطح روستاهای بخش آماده آسفالت داریم که تا کنون ۱۰ هزار متر مربع در روستاهای «مجنون» و «مال محمود» اجرا شده و سایر روستاها نیز ظرف یک تا ۲ ماه آینده به انجام خواهد رسید.

وی ضمن قدردانی از زحمات گسترده و بی وقفه سایر دهیاران، خواستار پیگیری آنها در جذب حداکثری سهمیه قیر شهرستان در راستای توسعه و عمران بیشتری در روستاهای بخش ریگ شد.

کد خبر 6089571

دیگر خبرها

  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • سرآشپز پخت تورم در ایران
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان