Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:49:38 GMT

۹ هزار تن کلزا در مازندران خریداری شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۸۳۰۴

۹ هزار تن کلزا در مازندران خریداری شد

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام نجفی اظهار داشت: از ۲۱ اردیبهشت که آغاز فصل خرید دانه روغنی کلزا در سطح مازندران بود تاکنون بیش از ۹ هزار تن کلزا به ارزش ۳۹۸ میلیارد و ۷۶۸ میلیون ریال تحویل مراکز خرید تضمینی اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران شد.

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با بیان اینکه تاکنون شهرستان بهشهر با تحویل ۵۰ درصد از کلزای خریداری شده از کشاورزان دارای بیشترین آمار تحویل این محصول به مراکز خرید تضمینی کلزا در مازندران است، افزود: در فصل زراعی جاری ۱۹ مرکز خرید در سطح استان عملیات خرید تضمینی کلزا از کشاورزان مازندرانی را انجام می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در هفته جاری نیز در مناطق بالادست سه مرکز خرید تجن، ولی عصر و خرم چماز بازگشایی شد.

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران به قیمت خرید دانه روغنی کلزا اشاره کرد و گفت: قیمت خرید تضمینی هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا با ۲ درصد ناخالصی و ۱۰ درصد رطوبت ۴۶ هزار و ۶۰۲ ریال ودر مراکز خرید تضمینی اداره کل غله، دانه کلزا تا ۱۰ درصد ناخالصی و ۲۰ درصد رطوبت قابل خریداری می‌باشد.

وی افزود: به ازای هر درصد افت رطوبتی کمتر از ۱۰ درصد و ناخالصی کمتر از ۲ درصد به وزن محصول کلزای تحویلی اضافه و به ازای هر درصد افت رطوبتی بالای ۱۰ درصد و افت ناخالص بالای دو درصد به نسبت از وزن محصول کلزا تحویلی کسر و بهای آن محاسبه و پرداخت خواهد شد.

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با اشاره به اینکه خرید دانه روغنی کلزا در سال زراعی جاری از طریق سامانه انجام می‌شود اظهار داشت: خرید کلزا تنها از کشاورزانی که در سامانه جامع پهنه بندی ثبت نام کردند انجام می‌شود.

کد خبر 4943759

منبع: مهر

کلیدواژه: برداشت کلزا شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 ساری ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا قزوین گرگان ایلام آتش سوزی بیرجند سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره گردشگری آتش سوزی جنگل ها دانه روغنی کلزا خرید تضمینی ۱۰ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، فرماندار باوی گفت: از آغاز خرید گندم در این شهرستان تاکنون ۱۳ هزار تن از کشاورزان خریداری شده است.

محسن البرزی افزود: و همچنین در این مدت ۳۰۰ تن کلزا از کلزاکاران شهرستان باوی خریداری شده است.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود در سال زراعی جدید ۹۰ هزار تن گندم از کشاورزان این شهرستان خریداری شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خرید تضمینی دانه‌های روغنی به بیش از ۶۰ هزارتن رسید
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید
  • روز مزرعه دانه های روغنی در لرستان
  • افزایش ۷۰ هزار تنی تولید کلزا در کشور
  • تولید کلزا به ۲۵۰ هزارتن می‌رسد
  • پیش بینی خرید ۹۰ هزار تن گندم در باوی +فیلم
  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • افزایش ۳۰ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای در سال جاری
  • خرید ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی
  • ۱۷ هزار تن کلزا از کشاورزان ایلامی خریداری شد