Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@06:49:55 GMT

حماس: اجرای توطئه «الحاق» مساوی است با «انتفاضه»

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۰۰۸۵

حماس: اجرای توطئه «الحاق» مساوی است با «انتفاضه»

به گزارش تابناک به نقل از فارس، امروز (یکشنبه/ هفتم ژوئن) برابر با سالروز اشغال قدس و کرانه باختری به دست رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۶۷ است و حماس به همین مناسبت، با صدور بیانیه‌ای به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، حماس در بیانیه خود هشت مورد زیر را آورده است:

اول: به ملت فلسطین و در مقدمه آن نگهبانان مرد و زن در قدس و مسجدالاقصی که نوک پیکان در دفاع از مسجدالاقصی و قدس در برابر توطئه‌های یهودی‌سازی هستند، درود می‌فرستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دوم: به مردان مرد از علما، شیوخ، روحانیون مسیحی و نگهبانان که علیرغم بازداشت، تبعید، تعقیب و قتل، در برابر جنایات صهیونیستی ایستاده‌اند، درود می‌فرستیم.

سوم: قدس «عربی- فلسطینی و اسلامی» بوده و خواهد بود؛ تمام قوای زمین نیز نمی‌توانند این هویت را تغییر دهند. قدس پایتخت ابدی کشور فلسطین است و اشغالگر و توطئه‌هایش علیه قدس و فلسطین رو به زوال است.

چهارم: اجرای توطئه الحاق (اشغال) صهیونیستی در کرانه باختری و اغوار (دره اردن) و آسیب به مسجدالاقصی، منجر به انتفاضه شدید در مقابل اشغالگر خواهد شد.

پنجم: از «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان می‌خواهیم توافق فاجعه‌بار اسلو را کاملا منحل و تعهدات سیاسی و اقتصادی و امنیتی خود به این رژیم را تمام کند و هر چه سریعتر به سمت توافق بر یک راهبردی ملی فراگیر بر اساس پروژه مقاومت در تمام انواع آن پیش بیاید تا با طرح الحاق و معامله قرن مقابله شود.

ششم: از اتحادیه عرب، سازمان همکاری اسلامی و پارلمان‌های عربی می‌خواهیم در راستای بیداری امت تلاش کنند.

هفتم: از ملت‌های عربی و اسلامی می‌خواهیم قطب‌نمای خود را به سمت آزادسازی قدس و فلسطین تنظیم کنند و بیداری در برابر توطئه‌های عادی‌سازی روابط از طرق مختلف را تقویت کنند.

هشتم: از دادگاه کیفری درخواست داریم بررسی اولیه انجام شده را پایان دهند تا مقدمه‌ای برای آغاز تحقیقات درباره جنایات جنگی و ضد انسانی رژیم صهیونیستی علیه ملت بی دفاع فلسطین باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مایکل وایت مجید طاهری مینیاپولیس اکبر طبری حماس اشغال قدس الحاق کرانه باختری انتفاضه فلسطین رژیم صهیونیستی مایکل وایت مجید طاهری مینیاپولیس اکبر طبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس حمایت کارگران جهان از مردم غزه را خواستار شد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از کارگران جهان خواست تا هفته پیش رو را به همبستگی با کارگران فلسطینی اختصاص دهند و در روز جهانی کارگر در برابر ظلم و تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه مردم فلسطین و حقوق مشروع آنها صدای خود را بلند کنند. 

حماس در بیانیه ای که به مناسبت روز جهانی کارگر منتشر کرد، افزود: به مناسبت روز جهانی کارگر که مصادف با اول ماه مه است، همه جنبش‌ها و اتحادیه‌های کارگری را به مشارکت در «هفته همبستگی با کارگران فلسطین و نوار غزه» از طریق برپایی تظاهرات و راهپیمایی در پایتخت ها و شهرهای جهان به منظور حمایت از حقوق کارگران فلسطین در نوار غزه، کرانه باختری، قدس و داخل سرزمین های اشغالی و مخالفت با هر گونه جنایت و ظلمی که در نتیجه اشغالگری صهیونیست‌ها به آنها شده است، فرا می خوانیم.

حماس افزود: ما همچنین به طور خاص از اتحادیه های حمل و نقل و کارگران بنادر درخواست می کنیم که با شرکت‌های کشتیرانی رژیم صهیونیستی همکاری نکنند و هرگونه اشکال تحریم‌ رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی که بیش از شش ماه است علیه مردم فلسطین در نوار غزه دست به جنایات نسل‌کشی و پاک‌سازی قومی می‌زند را شدت بخشند.

حماس همچنین از تمامی تشکل‌های صنفی جهان خواست که در «هفته همبستگی با کارگران فلسطین» مشارکت فعال داشته باشند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • جدیدترین موضع‌گیری مقاومت فلسطین درباره مذاکرات آتش‌بس
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: یورش به رفح مساوی با مرگ اسرا خواهد بود
  • پاسخ رژیم صهیونیستی را در مورد مذاکرات دریافت کردیم
  • هشدار حماس درباره توطئه‌های صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌ بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • حماس یک گروه مقاومت در فلسطین است
  • حماس حمایت کارگران جهان از مردم غزه را خواستار شد
  • حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت