Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@23:28:59 GMT

علاقه مهاجم جوان پرسپولیس به بازی در کنار علیپور

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۱۴۳۳

ساعت24 - مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس از علاقه‌اش نسبت به بازی در کنار علی علیپور سخن گفت.

مهدی عبدی که با گلزنی در دربی به چهره محبوب هواداران پرسپولیس تبدیل شده است، طی ادامه فصل نتوانسته فرصت مناسبی برای خودنمایی به دست بیاورد.

 او اکنون ابراز امیدواری می‌کند بتواند طی بازی‌های باقیمانده نمایش قبولی برای رضایت هواداران و کادرفنی از خود به جا بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از شرایط تمرینی چه خبر؟

خبر خاصی نیست. همه چیز خوب است. تمرینات خوب پیش می‌رود. البته هوا گرم است، اما ما مقاومت می‌کنیم. فکر می‌کنم هوا هم با ما لج کرده، چون با شروع تمرینات هوا یکباره گرم شد.

پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنید؟

به نظرم در تیم ما همه به شکل عالی رعایت می‌کنند.

کارتان را سخت نکرده؟

نه اصلاً. اتفاقاً خیلی هم خوب است.

شنیدیم شرایط بدنی بازیکنان پرسپولیس خیلی خوب است. تو جزو خوب‌ها بودی یا عالی‌ها؟

بله واقعاً شرایط بچه‌ها خیلی عالی است، اما من جزو خوب‌ها بودم.

در مدت ۷۰ روزه که تیم تمرین نداشت تنبلی که نکردی؟

نه اتفاقاً مدام تمرین می‌کردم. فکر کنم هر ۷۰ روزش را تمرین کردم. بخشی در شمال بودم و بخشی هم در تهران.

از بازی درون تیمی پنجشنبه بگو. عکس‌های شادی گل‌تان خیلی جالب بود و انگار در بازی رسمی گل زده بودید.

بله دقیقاً بازی را ما بردیم. البته کری سنگینی بین بچه‌ها بود. آن طرف آقا شجاع کری می‌خواند و این طرف علی (علیپور) و آقا سید. در نهایت هم ما بازی را ۳ بر ۲ بردیم.

شنیدیم یک گل کاملاً قراخیلی* زدید. تو پاس دادی و علی زد. (با خنده)

بله. مدافع سوتی داد، من توپ را گرفتم و دادم به علی و علی هم گل زد. گل سوم هم روی من خطا شد، که عالیشاه سانتر کرد و کنعانی گل زد. گل دیگر هم با سانتر شیری و ضربه سر آریا برزگر به دست آمد.

این زوج قراخیلی* غیر از آن چند دقیقه دربی رفت خیلی کم تکرار شده.

بله، چند دقیقه همان بازی بود، بازی با گل گهر هم بود. بازی با نفت مسجد سلیمان هم که من به زمین رفتم، علی در زمین نبود.

تو بعد از گلزنی در دربی رفت مصدوم و محروم شدی و به نوعی بدشانسی آوردی، اما بعد از آن هم بازی نکردی. یعنی کالدرون دیگر به تو اعتقاد نداشت؟

بدشانسی که آوردم، اما به نظرم کالدرون به من اعتقاد داشت، ولی نمی‌دانم چرا بازی نکردم.

از وقتی یحیی گل محمدی هم آمد بازی نکردی. حالا با قانون ۵ تعویض امیدواری بازی کنی؟

احتمالاً فرصت بازی برسد و من هم امیدوارم.

اگر استوکس و اوساگونا نباشند فرصت بازی به تو بیشتر می‌رسد.

باید ببینیم شرایط چطور خواهد بود. من آماده‌ام و تلاش می‌کنم نظر کادر فنی را به خودم جلب کنم، اما امیدوارم مثل نیم فصل اول بدشانسی نیاورم. خیلی دوست دارم کنار علی خط حمله قدرتمندی تشکیل بدهیم و من هم سهمی در قهرمانی تیم مان داشته باشم، اما حتی اگر خارجی‌ها هم نباشند رقبای جوانی مثل امیر روستایی و آریا برزگر داریم، چون آن‌ها هم الان به بازی کردن امیدوار شده اند. ما در تیم مان جوان‌های خیلی خوبی داریم که شاید در هر تیم دیگری بودند فیکس می‌شدند، اما اینجا پرسپولیس است و چند دقیقه بازی هم ارزش زیادی دارد. آریا و امیر هم مهاجمان خیلی خوبی هستند که مثل من تلاش می‌کنند و به روزهای آینده امیدوارند. امیدوارم به هر کدام مان بازی رسید بتوانیم کمک کنیم تا تیم نتیجه بگیرد و به سمت قهرمانی چهارم پیش برود.

* قراخیل، روستایی است از توابع بخش مرکزی شهرستان قائم‌شهر در استان مازندران.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۱۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا که در مصاحبه تلویزیونی خود نشان داده بود هنوز به مرز پختگی کامل نرسیده در اراک هم به جز یک مورد تعویض‌های خوبی را انجام نداد و در نهایت نتوانست تیمش را به خوبی مدیریت کند. اینکه پرسپولیس دو بار در جریان مسابقه کامبک می‌خورد اصلاً اتفاق خوبی نیست آن هم برای تیمی که هنوز صاحب بهترین خط دفاعی لیگ برتر است.

از شایستگی‌های آلومینیوم اراک هرچه بگوییم کم گفته‌ایم و این تیم به معنای واقعی کلمه هنر خود را با حذف پرسپولیس نشان داد. حتی اگر آلومینیوم در ضربات پنالتی شکست می‌خورد می‌شد بار‌ها و بار‌ها در مدح این تیم مطلب نوشت، اما پرسپولیس در اراک نشان داد که با وجود بازیکنان با تجربه‌ای که دارد مشکلاتش زیاد است و حالا باید دید آنها مقابل سپاهان در بازی فینال گونه چهارشنبه چه نتیجه‌ای کسب می‌کنند؟

پرسپولیس در اراک دوبار کامبک خورد و نتوانست برتری ۲ بر صفر و ۴ بر ۲ را حفظ کند که این مسئله اصلاً برای اوسمار ویرا و شخصیت تیمی پرسپولیس خوب نبود. آنها در خط دفاعی و در ساختار دفاعی بسیار شکننده ظاهر شدند و ویرا هم که از بدو حضور به عنوان سرمربی پرسپولیس خوب کار کرده در اراک نشان داد که هنوز یک مربی پخته و با تجربه نشده و باید درس‌های زیادی را بیاموزد. 

وقتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک به ضربات پنالتی کشید خبری از مهدی ترابی، اورونوف، آل کثیر و عبدالکریم حسن در میدان نبود در حالی که شاید حضور یکی از این نفرات در ضربات پنالتی می‌توانست سرنوشت را عوض کند. امیررضا رفیعی هم با وجود چند توپ خوبی که مهار کرد نشان داد که هنوز خام است و البته دروازه‌بان پنالتی گیری هم نیست در حالی که شاید اگر علیرضا بیرانوند درون دروازه بود اصلاً کار به ضربات پنالتی نمی‌کشید و یا حداقل در این ضربات شرایط تغییر می‌کرد. در بازی با آلومینیوم عیار رفیعی گلر جوان پرسپولیس مشخص شد و بی دلیل نبود که افشین پیروانی بعد از یکی از چهار دیدار قبل به خاطر غرور این بازیکن در زمین بر سر او فریاد زد و رفیعی را به رختکن فرستاد چون مشخص بود که در مورد این گلر جوان بزرگنمایی صورت گرفته است.

با تمام این اوصاف حسرت خوردن کمکی به پرسپولیس نمی‌کند. آنها مثل استقلال از جام حذفی کنار رفته‌اند و باید به ۶ فینال آینده در لیگ برتر از جمله بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان فکر کنند. آبی و قرمز رقابت در جام حذفی را به تیم‌های شهرستانی واگذار کردند و حالا باید به نبرد جذاب خود در لیگ برتر ادامه بدهند جایی که پرسپولیس باید با سپاهان پر مهره بازی کند و استقلال در جهنم تبریز به مصاف تراکتوری برود که خود با زحمت فراوان در جام حذفی از سد ذوب آهن عبور کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شروین بزرگ: وقتی پنالتی خراب کردیم، گفتم حتما پرسپولیس را می بریم!
  • جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • پیامد‌های شکست در اراک؛ ضربه به شخصیت پرسپولیس، نمایان شدن مشکلات دفاعی و عیار گلر جوان
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس