Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@13:59:11 GMT

اتصال تکاب به شاهراه اصلی مخابراتی کشور

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۲۸۹۲

اتصال تکاب به شاهراه اصلی مخابراتی کشور

رضا صالحی روز دوشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات اجرایی لینک دوم مخابراتی این شهرستان به عنوان یکی از پروژه‌های بزرگ مخابراتی آذربایجان‌غربی با اتصال به مسیر فیبر نوری استان کردستان از طریق محور ایران‌خواه به طول ۶۰ کیلومتر به‌زودی آغاز خواهد شد.

وی بیان کرد: برای احداث و اجرای این مسیر فیبر نوری ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات پروژه‌های ملی فیبرنوری شرکت مخابرات ایران اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره مخابرات تکاب با بیان اینکه احداث مسیر دوم فیبرنوری تکاب تا پایان تابستان امسال تکمیل و افتتاح می‌شود اظهار داشت: با بهره‌برداری از این مسیر، خرابی‌ها و قطعی‌های کلی و مکرر مخابراتی این شهرستان به‌طور دائمی رفع می‌شود و تکاب به شاهراه اصلی ارتباطی کشور متصل خواهد شد.

صالحی با اشاره به اینکه این پروژه مخابراتی، بزرگترین طرح فیبرکشی آذربایجان‌غربی در سال‌ جاری است ادامه داد: اجرای پروژه مخابراتی اجرای مسیر دوم فیبرنوری تکاب حاصل پیگیری‌های مستمر فرماندار و تلاش شرکت مخابرات استان و پیگیری استاندار از طریق معاون اول رئیس جمهوری است که با بهره‌برداری از آن، مطالبه اهالی این شهرستان در زمینه حل دائمی مشکل قطعی‌های ارتباط تلفن‌های همراه، ثابت و خطوط اینترنت ناشی از ایجاد خرابی در مسیر فیبرنوری محور شاهین‌دژ تحقق می‌یابد.

وی اظهار داشت: به‌دنبال درخواست فرماندار تکاب مبنی بر تخصیص اعتبار ویژه جهت راه‌اندازی لینک دوم مخابراتی در این شهرستان، استاندار آذربایجان غربی در دستور رسیدگی‌های ویژه خود مکاتباتی را با معاون اول رییس‌جمهوری، در جریان سفر وی به این استان در آذرماه سال گذشته جهت تخصیص منابع و اعتبارات برای اجرای این طرح انجام داده بود.

در حال حاضر فیبرنوری تکاب در محور شاهین‌دژ قرار دارد که سالانه به طور متوسط سه مرتبه به دلیل حفاری، رانش زمین و حوادث مختلف این مسیر دچار اختلال شده و ارتباط مخابراتی این شهرستان هربار به مدت بیش از ۶ ساعت قطع می‌شود.

تکاب با ۸۱ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و بیش از ۲۰ هزار مشترک تلفن ثابت شهری وروستایی و پنج‌هزار و ۴۵۰ مشترک اینترنت پُرسرعت (adsl) دارد.

برچسب‌ها تکاب تلفن همراه شرکت مخابرات ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب تلفن همراه شرکت مخابرات ایران تکاب تلفن همراه شرکت مخابرات ایران آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۲۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ حسن رضانیا، معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار همدان در افتتاحیه رویداد صدرا با شعار«صنعت؛ دانشگاه؛ راه اشتغال» که در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری این رویداد نشان از نگاه متعالی و دغدغه این دانشگاه در پیوند با صنعت دارد. ایجاد اشتغال پایدار در جامعه از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد وی باید در این زمینه با قوت وارد شد.

وی دانشگاه را مرکز تحول دانست و با گریزی به تحولات امروز در دانشگاه‌های اروپایی و آمریکا در دفاع از مردم مظلوم غزه عنوان کرد: امروز دنیا مبهوت این اتفاقات است که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استاندار همدان با اشاره به اینکه دانشگاه باید در مسیر آزادگی به همراه نگاه حل مشکل در جامعه در عرصه‌های مختلف به‌ویژه اقتصادی ورود کند خواستار توجه به این مهم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتمام مرحله اجرای نقشه مسیر فیبرنوری در شهرکرد
  • اتمام اجرای طراحی طرح فیبرنوری در شهرکرد
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • مسدود شدن شاهراه بدخشان - تخار
  • آغاز اجرای خط انتقال ۱۰ اینچی گاز در هشترود
  • عزاداری باشکوه مردم مؤمن تکاب در سالروز شهادت جانسوز امام جعفر صادق (ع)
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور