Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،مسعود خاتمی گفت: ۲۵ تُن تخم مرغ که قرار بود از طریق مرز بین المللی باشماق مریوان به کشور عراق صادر شود به دلیل عدم توافق طرفین معامله در کشور عراق، با ماندگاری ۱۰ روزه در این مرز، فاسد شده بود.

او افزود: بعد از اطلاع شبکه دامپزشکی مریوان از این موضوع با هماهنگی با مرکز بهداشت و درمان، محیط زیست و شهرداری و اخذ دستور مقام قضایی تخم مرغ‌های فاسد به جهت جلوگیری از ورود آن به کشور و توزیع در بازار مصرف جمع آوری و در مکانی مناسب معدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس شبکه دامپزشکی مریوان یادآور شد: پاسگاه انتظامی خاوومیرآباد از توابع این شهرستان نیز یک محموله جگر مرغ به مقدار ۷۰۰ کیلوگرم که به صورت غیرمجاز حمل شده بود را شناسایی و کشف کرد.

او اضافه کرد: با دستور مقام قضایی و هماهنگی با مرکز بهداشت و محیط زیست جگر‌های فاسد شده مرغ که فاقد گواهی بهداشتی شبکه دامپزشکی، عدم رعایت زنجیره سرد و حمل غیرمجاز حمل بود، در مکانی مناسب معدوم شد.

خاتمی با بیان اینکه شبکه دامپزشکی در راستای تحقق اهداف سازمانی و ارتقای سطح بهداشت و سلامت افراد جامعه فعالیت دارد، تاکید کرد: خط قرمز شبکه دامپزشکی خطای بهداشتی توسط افراد متخلف است که به هیچ عنوان قابل گذشت و صرف‌نظر نیست و با متخلفان برخورد قاطع و جدی برابر قانون خواهد شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست گواهی بهداشتی معدوم سازی مرغ شبکه دامپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۲۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تنگستانی ظهر چهارشنبه در حاشیه دوره آموزشی ممیزی رسمی از مراکز فرآوری آبزیان در بوشهر اظهار کرد: توسعه برنامه‌های آموزشی را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر گفت: سازمان دامپزشکی کشور طی برنامه‌هایی مدون قصد دارد با تجهیز تیم‌های ممیزی در استان‌ها روند تولید و فعالیت‌های اقتصادی را تسریع داده و با رفع موانع در جهت پیشبرد اهداف جهش تولید پیشگام باشد.

تنگستانی افزود: با توجه به پتانسیل استان بوشهر در زمینه آبزی پروری و تعدد کارگاه‌های فرآوری این آمادگی را داریم در برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در این زمینه در خدمت همکاران باشیم.

دوره آموزشی ممیزی رسمی از مراکز فرآوری آبزیان با حضور مدیر کل دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور و همچنین کارشناسان دفتر نظارت بر بهداشت عمومی سازمان دامپزشکی کشور و استان‌های گلستان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خوزستان به میزبانی استان بوشهر آغاز شد.

کد خبر 6087566

دیگر خبرها

  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • هفته سلامت، نقش فعالیت‌های تشخیصی آزمایشگاهی دامپزشکی در بهداشت دام
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • معدوم سازی ۲۸ تن مواد غذایی فاسد در کبودراهنگ
  • هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان معدوم شد
  • آموزش‌های مرتبط با آبزیان در استان بوشهر گسترش می‌یابد
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی در البرز معدوم شد
  • ۲۱۱ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد در البرز معدوم شد
  • ضبط و معدوم‌سازی ۷۰۰ کیلوگرم مواد خام دامی در مرکز لرستان
  • معدوم سازی هشت تن فرآورده خام دامی غیرقابل مصرف در زاهدان