Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طاهریان پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل میراث فرهنگی سمنان، ضمن بیان اینکه توسعه صنعت گردشگری نقش مؤثری در رونق اقتصاد و اشتغال منطقه ایفا می‌کند، اظهار داشت: دوره‌های آموزشی مجازی و برخط فعالان گردشگری در راستای رونق صنعت گردشگری استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به‌ضرورت توانمندسازی فعالان عرصه گردشگری بیان کرد: بازاریابی گردشگری و برندسازی گردشگری در استان و مدیریت مالی برای تأسیسات گردشگری ازجمله دوره‌های آموزشی است که در این راستا برنامه‌ریزی‌شده است.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری و تأمین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سمنان خاطرنشان کرد: درمجموع هفت دوره آموزشی برای تحقق سیاست‌های توسعه‌ای این صنعت برنامه‌ریزی‌شده است.

طاهریان بابیان اینکه بازآموزی راهنمایان گردشگری و بلدهای محلی از دیگر سرفصل‌های آموزشی این طرح عنوان کرد و افزود: آشنایی با مدیریت اکو توریسم ویژه ساکنین محلی و روستاهای هدف گردشگری نیز در برنامه‌های آموزشی این دوره‌ها گنجانده‌شده است.

وی آموزش بازاریابی دیجیتالی در دفاتر خدمات مسافرتی را از دیگر برنامه‌های این دوره برشمرد و گفت: مدیریت سبز با رویکرد صنعت گردشگری و هتلداری و مبانی کارآفرینی در حوزه‌های تخصصی و گردشگری است که این دوره‌های توسط مؤسسه‌های گردشگری مختلف استان برنامه‌ریزی و تحت نظارت این اداره کل اجرا می‌شود.

کد خبر 4944292

منبع: مهر

کلیدواژه: بوم گردی میراث فرهنگی سمنان گردشگری برگزاری دوره آموزشی ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد قزوین شیوع کرونا گرگان آتش سوزی ایلام سالروز ارتحال امام خمینی بیرجند امام خمینی ره آتش سوزی جنگل ها سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۶۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت روز گل محمدی و گلاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین از ثبت جشنواره «گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم رویداد‌های گردشگری ملی کشور خبر داد.

علی مشهدی با اشاره به هویت و اصالت تاریخی شهرستان خمین افزود: گل محمدی و گلاب دو محصول راهبردی منطقه شهابیه در این شهرستان است.

او ادامه داد: با این پیشینه و با پیگیری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان، اداره شهرستان خمین، شورای اسلامی و دهیاری روستای شهابیه این رویداد در تقویم رویداد‌های گردشگری کشور به ثبت رسید.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان خمین عنوان کرد: بر این اساس هر سال، این جشنواره در روز‌های نوزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه به عنوان «روز گل محمدی و گلاب» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • رعایت عدالت در توزیع اعتبارات استان سمنان/ نذر فرهنگی ترویج شود
  • برگزاری دوره تربیت مربی «مخابرات و ارتباطات رادیویی» در استان سمنان
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • با رزرو تور کیش، این نمایشگاه‌های جذاب جزیره را در 1403 از دست ندهید
  • کهگیلویه و بویراحمد بهشت سرمایه‌گذاری در عرصه گیاهان دارویی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • کهگیلویه و بویراحمد، بهشت گیاهان داروئی؛ فرصتی که از دست می‌رود
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا