Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@02:38:56 GMT

تقدیر رادیو پیام از گوینده پیشکسوت رسانه ملی

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۸۶۸۸

تقدیر رادیو پیام از گوینده پیشکسوت رسانه ملی

شبکه رادیویی پیام از بهروزرضوی گوینده ومجری پیشکسوت رسانه ملی تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شبکه رادیویی پیام، طی مراسمی باحضور شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی پیام وآوا وجمعی از مدیران وکارکنان رادیو پیام وآوا از بهروز رضوی گوینده ومجری پیشکسوت رادیو وتلویزیون تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضوی که اخیرا موفق به اخذ نشان درجه یک هنری ازسوی شورای ارزشیابی هنرمندان کشور گردیده اجرای بخش عصر گاهی رادیو پیام را روزهای یکشنبه برعهده دارد.
در این مراسم مدیر رادیو پیام وآوا ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه بهروز رضوی در طول مدت فعالیت دررسانه ملی بویژه صدای جمهوری اسلامی ایران وی را مایه افتخار رادیو پیام دانست وافزود رادیو پیام به خود می بالد ازحضور هنرمندان ارزشمندی چون آقای رضوی بهره می برد. ملازاده در این مراسم که باحضور همکاران رادیو برگزارشد از همکاران رادیوخواست فرصت راغنیمت شمرده از وجود هنرمندانی چون آقای رضوی ودیگر پیشکسوتان رادیو بهره لازم راببرند واز پیشکسوتان عرصه رسانه بویژه رادیوهم خواست درآموزش وتربیت جوانان بااستعداد در تمام عرصه ها برای آینده این رسانه اهتمام لازم را داشته باشند. در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از دکتر بهروز رضوی قدردانی شد.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: رادیو پیام رسانه ملی رادیو پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۸۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت مسعود اسکویی، گوینده رادیو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  مسعود اسکویی، قدیمی ترین مجری - کارشناس و گوینده ورزشی صدا و سیما که مدتی به علت بیماری در بیمارستان بستری بود، ساعتی پیش درگذشت. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پخش «چهل تیکه» و «استودیو هشت» به یاد مسعود اسکویی + تیزر
  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است
  • مسعود اسکویی تا آخرین نفس در رادیو ورزش به عشق مخاطبان زندگی کرد
  • درگذشت مسعود اسکویی، گوینده رادیو
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت + بیوگرافی و علت فوت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد