Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در لرستان ضمن تاکید بر برگزاری مراسم نماز جماعت در ادارات گفت: مدیران استان باید بر اساس تقوا عمل کنند. ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۵ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی ظهر امروز در جلسه گردهمایی ائمه جمعه که در سالن جلسات سازمان تبلیغات لرستان برگزار شد با بیان اینکه استان لرستان خاستگاه عالمان، عرفا و اندیشمندان بزرگی است اظهار داشت: استان لرستان سرآمد شخصیت‌های بزرگ و سرآمدی از جهان اسلام همچون آیت الله بروجردی و بزرگان دیگری است که در سراسر استان حضور داشته و همواره نقش آفرین بوده و نام نیک و خدمتشان در تاریخ ثبت و ضبط شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: نظام سلطه در گذشته با برنامه‌ریزی‌ 250 سال تمام امکانات مادی و هزینه میلیاردها تومان به کار گرفت تا در قالب مقاله، فیلم، هنر و پژوهش بتوانند اسلام‌زدایی و دین زدایی کنند ولی با لطف خداوند، تدابیر امام راحل و جان فشانی جوانان انقلابی در 22 بهمن 57 تمام نقشه‌های دشمن نقش برآب شد. 

14 میلیون ماسک‌ در مساجد استان تهران تولید شدمساجد در سوگ امام(ره) امشب سیاه‌پوش می‌شوندمساجد اصفهان به روی نمازگزاران باز می‌شود

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: امام راحل فرمودند پس از تبعید به شهرها و کشورهای مختلف هیچ گاه در انتخاب راهی که داشتم مایوس نشدم  بر همین اساس ما نیز باید تمام تلاشمان را به کار گیریم تا هیچ گاه مایوس نشویم. 

وی بیان کرد: در صحنه بودن مردم همواره به دلیل فعالیت مساجد و فعال بودن روحانیت است، مردم دیدند که روحانیت چیزی برای خودش نمی‌خواهد و هرآنچه می‌خواهند برای مردم است بر همین اساس ارتباط بین مردم و روحانیت محکم شد و مردم در صحنه‌های مختلف پای نظام جمهوری اسلامی ایستادگی کردند و نظام اسلامی را در برابر خطرات حفظ کردند. 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه سنگر مساجد باید حفظ شود گفت: در مساجد کانون‌های فرهنگی هنری، بسیج و هیئت امنا باید حضور فعال داشته باشند و بدون یکی از این موارد مساجد رونق لازم را ندارد و مدیریت این است که بتوانیم همه این مجموعه‌ها را در کنار هم نگه داریم و مساجد را همچون گذشته پرشور و با برنامه‌های کیفی بازگشایی و حفظ کنیم. 

وی با تاکید بر برگزاری نماز ظهر در مساجد و ادارات تصریح کرد: اولین اقدام بنده پس از حضور در استان لرستان تاکید داشته‌ام که سنگر نماز ظهر در مساجد را نباید از دست بدهیم چرا که نظام انقلاب اسلامی یک نظام مسجدی است و پایه و اساس حکومت اسلامی تقواست که در همین راستا مدیران استان نیز باید بر اساس تقوا عمل کنند و نماز ظهر ادارات حتما باید برپا شود. 

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: منصوب ولی فقیه رقیب روحانیون شهر و مدیران استان نیست بلکه آمده است به عنوان طلبه‌ای در کنار دیگران به قله‌های رفیع ایمان، تقوا و علم برسیم و مسائل و مشکلات مردم را در کنار یکدیگر  حل کنیم.

انتهای پیام/645/ی

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ولی فقیه در لرستان مدیران استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛خطیب  نمازجمعه  خرم‌آباد گفت:رژیم  غاصب  صهیونیستی عامل استعمار است  و با فروپاشی  آن  نظم  نوینی  در جهان  شکل  می گیرد. 

 حجت  الاسلام والمسلمین  شاهرخی  در خطبه های  نماز جمعه  در مصلی  الغدیر  خرم اباد با تأکید  بر اینکه  رژيم  اشغالگر قدس  با  کشتار وحشیانه  مردم  مظلوم  غزه ، حقوق  بشر و انسانیت  را زیر پا گذاشته  است، گفت: با خیزش  مردم آزادی خواه جهان و هدایت  حکیمانه رهبر معظم انقلاب  اسلامی این  دژ سست استعمار در حال فروپاشی  است ونظم   نوینی  در جهان  شکل  می  گیرد.

نماینده  ولی فقیه درلرستان با اشاره به برگزاری مرحله دوم  انتخابات  مجلس  شورای  اسلامی در ۲۱ اردیبهشت جاری  در حوزه انتخابیه  خرم آباد و چگنی  به صورت الکترونیک گفت: دست اندرکاران امر برگزاری انتخابات به  عنوان  امانتدار، باید  از آرای  مردم  صیانت  کنند و با متخلفان نیز به شدت بر خورد شود.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی افزود: وظیفه منسوبان به ولی  فقیه در امر برگزاری انتخابات، فقط  گفتمان سازی برای  تبیین  چهار شاخصه  مورد تأکید رهبری  یعنی   رقابت،مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات  است.

امام جمعه خرم آبد با گرامیداشت سالروزشهادت  فیلسوف  متفکر استاد مرتضی  مطهری  و روز معلم، گفت: دستیابی به  قله  های دانش و پیشرفت و توسعه کشور در گرو تلاش و روشنگری معلمان و تربیت  نیروی  ا نسانی  خردمند، توانا ،شجاع و با بصیرت  است. 

نماینده  ولی فقیه  در لرستان  با اشاره به  روز جهانی  کار و کارگر گفت:تولید ثروت و توسعه  کشور باید از مسیر کار و تلاش صورت بگیرد و ویژه ‌خواری، رانت ‌خواری و ارتباطات  ناسالم  اقتصادی باید از جامعه  برچیده شود.

حجت  الاسلام والمسلمین شاهرخی همچنین بر توجه به  معشیت  و ارتقاء زندگی  کارگران ، پرداخت به موقع  حقوق  این  قشر و دقت  در واگذاری  شر کت هاو بنگاههای  اقتصادی  برای  جلو گیری  از تضییع  حقوق  کار گران  را خواستار شد. 

  لزوم همکاری و همراهی با استاندار جدید لرستان  برای سرعت  بخشیدن به  روندتوسعه لرستان، بزرگداشت نهم اردیبهشت  ماه روزملی  شوراهای  اسلامی به عنوان نماد اراده ی  مردم  درحاکمیت  و لزوم  توجه  به  تسهیل  در عبور و مرور وزیباسازی  مبلمان   شهری  و همچنین بزرگداشت  روز ورزش پهلوانی  و زورخانه ای  وتوجه  به  ویژگی  جوانمردی و اخلاق  مداری  در جامعه  از دیگر محورهای سخنان  خطیب نماز جمعه خرم  اباد بود.

دیگر خبرها

  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • امام جمعه خرم آباد:فروپاشی دژ سست استعمار در منطقه
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • همدلی نخبگان و مدیران گره‌گشای مشکلات استان است
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد