Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی که به وضعیت لیگ‌های کشور‌های آسیای مرکزی اختصاص داده است به تاخیر در از سرگیری رقابت‌های لیگ برتر کشورمان اشاره کرد و نوشت: از سر گیری لیگ برتر ایران در کمتر از یک هفته دوباره به تعویق افتاد و مقامات این لیگ، ۲۴ ژوئن را به عنوان تاریخ شروع جدید اعلام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC در ابتدای این گزارش به از سرگیری لیگ ترکمنستان و نتایج بازی‌های انجام شده اشاره کرد و سپس یادآور شد که سوپر لیگ ازبکستان نیز از هفته آینده از سر گرفته خواهد شد و در این فاصله تیم‌ها با برگزاری دیدار‌های دوستانه خود را برای شروع مجدد بازی‌ها آماده می‌کنند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه این گزارش درباره لیگ برتر کشورمان نوشت: بازگشت لیگ برتر ایران شش روز دیگر به تعویق افتاد.

برخلاف ازبکستان، طرفداران باشگاه‌های برتر جمهوری اسلامی ایران باید تا ۲۴ ژوئن منتظر بمانند تا عملکرد تیم‌های محبوب خود را در لیگ ببینند، زیرا از سرگیری لیگ برتر ایران دوباره شش روز دیگر به تعویق افتاد.

طبق بیانیه رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران، رقابت‌های لیگ برتر به منظور افزایش زمان آماده سازی باشگاه‌ها وهمچنین بهبود شرایط جسمانی بازیکنان، با حدود یک هفته تاخیر نسبت به تاریخ قبلی پیش بینی شده آغاز می‌شود.

پس از شروع مجدد مسابقات، در اولین بازی فولاد خوزستان میزبان استقلال خواهد بود.

لیگ برتر ایران در تاریخ ۲۹ فوریه به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ متوقف شد و تقریباً چهار ماه است که لیگ تعطیل بوده است.

بیشتر بخوانید:

 بیرانوند: چهارشنبه به بلژیک می‌روم/ علت ناراحتی من را رسول پناه می‌داند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال لیگ برتر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران

زی‌سان: دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک از سری رقابت‌های یک هشتم نهایی جام حذفی ایران روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در اراک به مصاف هم خواهند رفت. این بازی ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. دو تیم آخرین بار بهمن ماه ۱۴۰۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که آلومینیوم اراک بازی را در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند.

tags # پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی ایران و ازبکستان ‌در جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۷ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و برایتون از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و اورتون + پخش آنلاین
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و کویت در جام قرقیزستان آسیا از تلویزیون + شبکه ورزش و آنلاین