Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید شاهرخی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا در کشور و استان خوزستان و لزوم از سرگیری فعالیت های این رشته ورزشی موجب شد تا هیات والیبال خوزستان رعایت پروتکل های بهداشتی و مصوبات ستاد مقابله با کرونا را سرلوحه کار خود در بازگشایی مجموعه ها و باشگاه های ورزشی والیبال در سطح استان قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تاثیر شیوع  ویروس کرونا بر فعالیت های ورزشی در سراسر کشور به ویژه وضعیت موجود در خوزستان افزود: شرایط پیش آمده در روزهای اخیر استان باعث شده تا لزوم توجه همگانی به رعایت فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی مورد توجه جدی قرار گیرد.

رئیس هیات والیبال استان خوزستان در ادامه با اشاره به لزوم توجه جدی به سلامت ورزشکاران و نوآموزان این رشته ورزشی گفت: ورزشکاران در تمامی رشته های ورزشی سرمایه خانواده ها هستند که آنان را برای فراگیری مهارت و فنون این رشته به مربیان و متولیان باشگاه های ورزشی می سپارند پس لازم است امانت داران خوبی برای آنها باشیم و سلامتی و تندرستی ورزشکاران را در راس همه برنامه های خود قرار دهیم.

وی با تاکید بر لزوم رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های ستاد ملی و استانی کرونا اظهار داشت: مسئولان باشگاهای والیبال در بازگشایی مجدد باشگاه‌ ها، ملزم به رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل های بهداشتی در این اماکن هستند تا زمینه سلامت ورزشکاران و مربیان فراهم گردد در غیر این صورت با آنها برخورد جدی خواهد شد و از فعالیت باشگاه هایی که به این نکات توجه نکنند، جلوگیری خواهد شد.

شاهرخی با اشاره به لزوم ثبت نام باشگاه ها در سامانه وزارت بهداشت گفت: کلیه باشگاه‌های والیبال ملزم می باشند تا پس از ثبت‌نام در سامانه وزارت بهداشت نسبت به پر کردن فرم‌های مربوطه اقدام کنند. هیات والیبال خوزستان با هماهنگی هیات پزشکی ورزشی استان کار نظارت بر باشگاه‌ها را به صورت جدی پیگیری خواهد کرد.

وی  با اشاره به از سر گیری فعالیت هیات والیبال استان و تدوین تقویم اجرایی این هیات در سال ۹۹ گفت: هیات والیبال استان در سال های اخیر برنامه های مطلوبی را برگزار نموده و زمینه پیشرفت و ارتقاء این رشته ورزشی را در سطح استان فراهم کرده است.
 
رییس هیات والیبال خوزستان گفت: با تعطیلی باشگاه های ورزشی معیشت افراد زیادی در ارتباط با این رشته ورزشی در سطح کشور و استان تحت تاثیر قرار گرفته است که امیدواریم با از سرگیری برنامه ها و فعالیت های والیبال این مشکلات به حداقل برسد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان از هیات والیبال و باشگاه های والیبال افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان در سال های اخیر در کنار هیات والیبال بوده و در راستای رشد و پیشبرد اهداف و برنامه های این رشته ورزشی از هیچ کوششی دریغ نکرده و امیدواریم این حمایت ها همچنان ادامه داشته باشد.

برچسب‌ها ویروس کرونا والیبال اهواز پروندهٔ خبری رقابت های ورزشی در روزهای کرونایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا والیبال اهواز ویروس کرونا والیبال اهواز والیبال خوزستان رشته ورزشی هیات والیبال برنامه ها باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پائز در بدو ورود به ایران گفت: وقتی سال ۲۰۱۴ به ایران آمدم متوجه شدم که والیبال برای ایرانی‌ها چقدر مهم است، می‌دانم که مردم ایران چقدر عاشق والیبال هستند و این رشته ورزشی در حال رشد کردن است.   سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: امیدوارم که در کنار کادرفنی و بازیکنان نقشم را برای پیشرفت والیبال ایران به خوبی اجرا کنم، برای همین بسیار هیجان زده هستم.   پائز گفت: می‌دانم که عملکرد تیم ملی برای مردم ایران بسیار مهم است، اینکه چه بازیکنی دعوت می‌شود؟ مربی چه کسی است؟ با این حال من روی کارم تمرکز می‌کنم چون کاری که باید در لیگ ملت‌های والیبال انجام دهیم مهم است، ما هدف بزرگی داریم و امیدوارم مردم این را درک کنند.   وی افزود: خیلی خوشحالم که در ایران هستم و امیدوارم تابستان خوبی داشته باشیم و به حضورمان در پاریس منجر شود، از حمایت مردم تشکر می‌کنم. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • احداث پایگاه قهرمانی بیلیارد در البرز
  • پائز: هدف ما المپیک است، مردم ایران حامی تیم ملی والیبال هستند
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان