Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر بانوان و امور خانواده استانداری البرز گفت: البرز پایلوت کشور در اجرای طرح اشتغال مهارت محور است از این رو به پیشنهاد استاندار البرز مقرر شد بین این طرح و طرح تاب آوری اجتماعی برای نتیجه بخشی بیشتر و بهره مندی بانوان از آموزش های فنی و حرفه ای پیوند ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مریم اسماعیلی فرد عصر دوشنبه در حاشیه امضا توافم نامه همکاری مشترک استانداری البرز و معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به اینکه طی دیدار معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و استاندار البرز، گام های بزرگی در راستای ارتقا جایگاه بانوان البرز برداشته شد، افزود: همچنین با امضای این تفاهم نامه در جهت ارتقا تاب آوری اجتماعی بویژه در سکونتگاه های غیررسمی استان نیز هدف گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در قالب این تفاهم نامه سهم مشخصی از سوی استان البرز و دفتر معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری برای آموزش و آغاز اقداماتی برای خودکفایی، توانمندسازی و اشتغالزایی بانوان بویژه زنان سرپرست خانوار برنامه ریزی شد.

اسماعیلی فرد گفت: البرز پایلوت کشور در اجرای طرح اشتغال مهارت محور است از این رو به پیشنهاد استاندار البرز مقرر شد بین این طرح و طرح تاب آوری اجتماعی برای نتیجه بخشی بیشتر و بهره مندی بانوان از آموزش های فنی و حرفه ای پیوند ایجاد شود.

وی افزود: همچنین مقرر شد از سوی معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری در قالب تسهیلات قرض الحسنه حمایت لازم از اجرای طرح تاب آوری اجتماعی و مهارت آموزی صورت گیرد.

این مسئول اضافه کرد: از سوی دیگر با توجه به شکاف های بین نسلی و ضرورت ارتقا مهارت های گفتگوهای بین نسلی مقرر شد به صورت مشترک همکاری هایی در مجموعه آموزش و پرورش در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: همچنین مقرر شد طرح هایی در خصوص ارتقا تاب آوری خانواده های زندانیان با اولویت زندانیان زن برنامه ریزی و اجرایی شود.

اسماعیلی فرد افزود: با توجه به تاکیدات معاون محترم رییس جمهور بنا شد از ظرفیت تشکل های غیر دولتی استان استفاده شود و استاندار محترم البرز نیز برای حمایت از این نهادها اعلام آمادگی کردند.

وی عنوان کرد: اتفاقات خیلی خوبی در حوزه بانوان استان البرز رخ خواهد داد و از ظرفیت زنان فعال بویژه مجمع بانوان استان برای فعالیت در این طرح ها استفاده می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: زنان سرپرست خانوار زنان و خانواده ریاست جمهوری تاب آوری اجتماعی مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۸۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، به همت یک خیر نیکوکار و استاد دانشگاه در اقدامی خداپسندانه، مادری پس از تحمل ۶ سال حبس از زندان آزاد شد و به آغوش گرم خانواده بازگشت.

این خیر با پرداخت بدهی ۸۴۰ میلیون ریالی بانوی مذکور، مقدمات آزادی این زندانی را فراهم کرد تا وی بتواند طعم شیرین آزادی را بچشد.

سید جواد تهامی، رئیس ندامتگاه فردیس گفت: کمک به آزادی زندانیان یک حرکت معنوی و ماندگار نزد خداوند متعال است که با این اقدام نیک خانواده‌ای از گرفتاری و مشکلات رها می‌شود.

کد خبر 6091386

دیگر خبرها

  • طرح‌های توانمندسازی زنان سرپرست خانوار
  • آزادی بانوی زندانی پس از ۶ سال حبس در البرز
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • کنترل و مدیریت آسیب‌های اجتماعی زنان سرپرست خانوار