Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای حل اختلاف چهارمحال و بختیاری در این آیین با اشاره به اهمیت داوری در رفع اختلافات، اظهار داشت: اختلافات باعث از بین رفتن فرصت‌ها و موقعیت‌ها می‌شود از همین رو باید تا می‌توان زمینه رفع این اختلافات را فراهم کرد.

کرم شیخ‌پور افزود: اختلافات مانع رشد و پیشرفت هر جامعه‌ای می‌شود و در سالجاری که با عنوان شعار سال جهش تولید نامگذاری شده است، رفع موانع تکلیف همگان است و در حوزه قضایی نیز با تقویت بخش داوری و حل و فصل اختلافات می‌توان گام اساسی در این راستا برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز در این آیین با اشاره به آموزه‌های دین اسلام در ایجاد سازش و اصلاح بین مومنان، اظهار داشت: برای عمل به آموزه‌های دین اسلام ضروری است تا در بخش‌های مختلف جامعه شوراهای حل اختلاف شکل گیرد.

آیت احمدی، رفع اختلافات را از راهکارهای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید دانست و گفت: بهبود فضای کسب و کار و تقویت وحدت و همدلی بین عوامل تولید و رفع اختلافات می‌تواند نقش موثری در این حوزه ایفا کند.

وی با بیان اینکه داوری از راهکارهای موثر حل و فصل اختلافات است، تصریح کرد: سرعت رسیدگی بالا، ارزان بودن، تخصصی بودن و حفظ روابط حسنه بین طرفین دعوی از ویژگی‌های مهم داوری است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: راه‌اندازی شعبه حل اختلاف ضمن کاستن از حجم پرونده‌ها در شعب دادگستری، از طولانی شدن رسیدگی به دعاوی جلوگیری می‌کند.

به گزارش ایرنا، در این آیین با اعطای احکامی، مسعود سوردی رییس شعبه شورای حل اختلاف ویژه حل اختلافات حقوقی و مالی واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی شهرستان شهرکرد، عنایت‌الله محمدی فارسانی و مهدی قادری به عنوان اعضای اصلی شورا و زهره ابراهیمی مسئول دفتر شعبه حل اختلاف شهرستان شهرکرد معرفی شدند.

برچسب‌ها دادگستری اتاق بازرگانی ایران چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری اتاق بازرگانی ایران چهارمحال وبختیاری دادگستری اتاق بازرگانی ایران چهارمحال وبختیاری چهارمحال و بختیاری حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۲۹۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز چهارمحال و بختیاری گفت: در آخرین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان، تعهد خیرین ۶۴ میلیارد تومان بود که بالای ۵۰ درصد آن تاکنون محقق شده است.

دیگر خبرها

  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • استخدام ۴۵۶ نفر در دانشگاه فرهنگیان
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تحقق ۵۰ درصدی تعهد خیرین مدرسه ساز
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان