Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@06:08:39 GMT

آیا رقم درخواستی لوپتگی و رنار از ایران صحت دارد؟

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۰۰۰۲

آیا رقم درخواستی لوپتگی و رنار از ایران صحت دارد؟

رئیس سابق فدراسیون فوتبال درباره مذاکره با مربیان مختلف و سرشناس قبل از استخدام ویلموتس صحبت‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی تاج (رئیس سابق فدراسیون فوتبال) در خصوص انتخاب سرمربی جدید برای جایگزینی کارلوس کی‌روش بیان کرد: قرارداد لوپتگی ۳/۶ میلیون یورو بود و با او توافق کردیم و ۱۷ - ۱۸ روز برای امضا فرصت خواست، اما او بعدش گفت پدرم سرطان دارد و نمی‌آیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاج گفته است: قرارداد رنار ۳/۲ یا ۳/۳ میلیون یورو بود، اما او تا پایان جاتم ملتهای آفریقا با مراکش قرارداد داشت و مطمئن نبودیم می‌آید. تاج در پایان گفت: با ویلموتس هم در سفارت ایران در بروکسل که خاک ایران محسوب می‌شود مذاکره و تفاهم کردیم. با ویلموتس خودمان مذاکره و با برانکو، رنار و لوپتگی هم حضوری برای نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال صحبت کردیم.

نکته عجیب در این قمست ادعاهای تاج، رقم درخواستی این مربیان خارجی از فدراسیون ایران است که به وضوح بالاتر از حد و حدود دستمزد طبیعی آنهاست. حداقل درمورد رنار که اکنون سرمربی تیم ملی عربستان شده است به نظر می رسد مبلغ دستمزد این مربی به مراتب پایین تر از این ارقام باشد. رنار در مراکش قراردادی کمتر از نصف این مبالغ داشت و نمی توان ۳/۳ میلیون یورو برای آمدن به ایران درخواست کرده یاشد. این درحالی است که کی روش با کمتر از یک و نیم میلیون یورو در سال، یکی از مربیان گرانقیمت جام جهانی محسوب می شد و رنار یا لوپتگی مربیان خیلی مطرح و بزرگی در فوتبال جهان شناخته نمی شوند که حدود دو یا سه برابر او مزد بگیرند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جلیل سبحانی اکبر طبری مصطفی نیاز آذری علی دیواندری غلامرضا منصوری بیژن قاسم زاده تاج هروه رنار لوپتگی تابناک ورزشی جلیل سبحانی اکبر طبری مصطفی نیاز آذری علی دیواندری غلامرضا منصوری بیژن قاسم زاده میلیون یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۰۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای/ یورو کاهشی شد

در معاملات امروز (۶ اردیبهشت) مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان رسید.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در معاملات امروز پنجشنبه (۶ اردیبهشت) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۳۸ تومان و حواله دلار نیز به‌ نرخ ۴۱ هزار و ۱۱۸ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با کاهش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۶۰ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۹۴۰ تومان رسیده است. اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۹۱ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۹۶ تومان است.

دیگر خبرها

  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • تدوام ثبات قیمت دلار مبادله‌ای/ یورو کاهشی شد
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهشی شد
  • امروز بگو و بخند، فردا جنگ و جدل!
  • وست هم آماده برای انتقال خولین لوپتگی؛ هانسی فلیک گزینه جایگزین
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است