Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@22:57:36 GMT

پلمپ ۳۸ مرکز عرضه کننده قلیان در شوشتر

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۱۷۶۹

پلمپ ۳۸ مرکز عرضه کننده قلیان در شوشتر

به گزارش خبرآنلاین از شوشتر؛ معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت : با هدف پیشگیری از گسترش ابتلا به ویروس کرونا و قطع چرخه انتقال بیماری، ۳۸ مرکز عرضه کننده قلیان در شهرستان شوشتر از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون پلمپ شده اند.

وی افزود: تذکرهای لازم از سوی بازرسان معاونت بهداشت به مراکز عرضه قلیان برای تعطیل کردن فعالیت شان داده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از این واحدها بدون توجه همچنان فعالیت می کردند که توسط اکیپ های گشت و بازرسی و مراجع قضایی و انتظامی پلمپ شدند.

 دکتر نائب فدایی تصریح کرد: با توجه به ازدیاد قهوه خانه ها و قلیان‌سراها، استفاده از قلیان مشترک و همچنین رعایت نکردن بهداشت فردی، احتمال شیوع این ویروس در این اماکن بسیار بالاست.

 وی با بیان اینکه تماس با اشیاء و محیط های آلوده باعث انتقال سریع ویروس کرونا می شود، عنوان کرد: مصرف و مواجهه با دود مواد دخانی تاثیر مستقیمی بر تضعیف سیستم ایمنی و مستعد شدن بدن برای ابتلا به بیماری ها دارد .

48

کد خبر 1397541

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۱۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ گفت: خودرو‌های عرضه غذا برای فعالیت نیازمند دریافت مجوز هستند و فعالیت آنها بدون رعایت اصول، علاوه بر مشکلات ترافیکی و زیست محیطی با ایجاد سد معبر در فضا‌های شهری تجاوز به حقوق شهر و شهروندان محسوب می‌شود.

علی اصغر طاهری افزود: بر این اساس، طرح ساماندهی فعالیت این مشاغل سیار با هماهنگی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران آغاز شده است.

معاون شهردار منطقه ۲ گفت: در این طرح مشاغل سیار که در مکان‌های نامناسب فعالیت می‌کنند به مکان‌هایی با شرایط مناسب و بدون ایجاد مشکلات ترافیکی و زیست محیطی منتقل می‌شوند.

علی اصغر طاهری افزود: رعایت قوانین و مقررات ترافیکی به‌منظور جلوگیری از ترافیک در سطح معابر، در نظرگرفتن فاصله استاندارد و مناسب نسبت به بافت مسکونی، اماکن دولتی و اداری، رعایت مقررات شهری و زیست‌محیطی و توجه به زیبایی بصری و سیمای شهر و مطلوب از‌جمله نکاتی است که همه متصدیان خودرو‌های عرضه غذا ملزم به رعایت آن هستند و در غیر این صورت از ادامه فعالیت آنها جلوگیری می‌شود و مجوزشان تمدید نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • پلمپ ۴ واحدقهوه خانه و قلیانسرا در دشت آزادگان
  • هجوم برای خرید طلا
  • ۳ تن شمش طلا حراج شد
  • هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت
  • فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت
  • خبر جدید از حراج شمش/ شمش تولیدکنندگان داخلی هم حراج می‌شود
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • نگران مصرف قلیان هستیم/ دکه‌های مطبوعاتی مجوز عرضه دخانیات ندارند
  • قلیان اکسیژن چیست و چه خطراتی می‌تواند داشته باشد؟