Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی«دستورالعمل میهمانی دانشجویان به محل سکونت خانواده جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا» را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی «دستورالعمل میهمانی دانشجویان به محل سکونت خانواده جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا» را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی (سما) ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دستورالعمل آمده است: با توجه به شرایط خاص پیش آمده در کشور به واسطه شیوع بیماری کرونا و به منظور رضایت خاطر دانشجویان و ایجاد آرامش و رفع دغدغه های خانواده ها و جلوگیری از ترددهای بی مورد و خطرات ناشی از آن و همچنین یشگیری از سرایت ویروس کرونا، تسهیلاتی برای مهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 در نظر گرفته شده است.

براساس این دستورالعمل؛ به منظور کاهش تردد دانشجویان بین محل سکونت و تحصیل و تأثیر آن در مهار بیماری کرونا، یک نیمسال مهمانی دانشجویان در تمامی مقاطع تحصیلی به شهر محل سکونت با توجه به شرایط دارا بودن شرایط عمومی مندرج در شیوه‌نامه نقل و انتقال دانشجویی، دایر بودن رشته/گرایش دانشجو در واحد دانشگاهی مقصد، تأیید عدم مغایرت محل سکونت با واحد مقصد انتخابی دانشجو و موافقت واحد دانشگاهی مبدأ و مقصد امکانپذیر است.

واحدهای دانشگاهی مبدأ و مقصد موظفند براساس مدارک بارگذاری شده در سامانه درخواست دانشجو را بررسی و در صورت احراز صحت مدارک (تطابق مدارک محل سکونت با واحد مقصد انتخابی دانشجو) در اسرع وقت نسبت به اعلام نظر و تکمیل فرآیند درخواست دانشجو در سامانه منادا اقدام کنند.

واحدهای دانشگاهی مقصد موظفند حداکثر ظرف یک ماه پس از ثبت نام، نسبت به واریز شهریه ثابت و هزینه جبرانی اخذشده از دانشجویان میهمان به حساب واحد دانشگاهی مبدأ اقدام کنند.

براساس بندهای این دستورالعمل؛ مدارک و مستندات لازم برای ثبت میهمانی، مدارک محل سکونت اعم از سند منزل یا اجاره نامه معتبر و تصویر تمامی صفحات شناسنامه دانشجو است.

در این دستورالعمل تأکید شده است که میهمانی دانشجویان دوره های دکتری تخصصی و خودگردان به سایر واحدهای دانشگاهی نیز امکانپذیر است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشجویان انتقال میهمانی دانشگاه آزاد اسلامی میهمانی دانشجویان بیماری کرونا محل سکونت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، قائم مقام رئیس دانشگاه آزاداسلامی کشور امروز در شورای استانی دانشگاه آزاد کردستان با بیان اینکه فارغ التحصیلان بدون مهارت دچار کمبود کار و شغل خواهند شد گفت باید با ورود رشته‌های مهارتی و مهارت آموزی زمینه را برای اشتغال جوانان فراهم کرد.

سروری مجد در این جلسه از ایجاد سامانه پژوهش یاب برای رصد فعالیت دانشگاه در سراسر کشور خبر داد و گفت ساماندهی امور جذب هیئت‌های و جلوگیری از رکود علمی از اهداف ایجاد این سامانه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج هم در این جلسه از ثبت نام ۱۳ هزار و ۶۴۲ دانشجو در سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت امسال ۳۴ درصد نسبت به سال قبل افزایش دانشجو داشته ایم.

میمنت آبادی گفت دانشگاه آزاد استان کردستان در حال حاضر در بیش از ۳۰۰ رشته از کاردانی تا دکترای تخصصی دانشجو پذیرش می‌کند و پارسال ۸ رشته به رشته‌های آموزشی این دانشگاه اضافه شد.

در ادامه این مراسم مرکز آموزش و توسعه فناوری‌های پیشرفته این دانشگاه در راستای تحقق مهارت آموزی در دانشگاه افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر سهم بسزایی در تربیت روانشناس دارد
  • راهکارهای دانشگاهی برای تحقق «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • علت محبوبیت رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی در کشورمان چیست؟
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد 
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد یک رسانه
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • ۵ اصفهانی در بین پراستنادترین استادان دانشگاه آزاد اسلامی