Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-05@02:04:05 GMT

تور جهانی والیبال ساحلی به میزبانی بندرعباس لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۳۳۱۸۵

تور جهانی والیبال ساحلی به میزبانی بندرعباس لغو شد

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) به دلیل تدوام شیوع کرونا، برگزاری تور جهانی سه ستاره بندرعباس در سال 2020 را لغو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون والیبال، با توجه به تداوم شیوع و گسترش بیماری کووید 19 در جهان و مشکلات پروازی و تمرینی تیم‌ها، فدراسیون جهانی والیبال برگزاری اکثر تورهای جهانی سال 2020 از جمله تور جهانی سه ستاره بندرعباس را لغو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، تا پایان آگوست (10 شهریورماه سال جاری) برگزاری 20 تور جهانی یک تا پنج ستاره والیبال ساحلی سال 2020 لغو شده است.

گفتنی است شیوع ویروس کرونا در ایران از 30 بهمن‌ماه سال 98 آغاز شد و فدراسیون جهانی والیبال پنجم اسفندماه با توجه به درخواست فدراسیون والیبال ایران، با تغییر زمان برگزاری تور جهانی سه ستاره والیبال ساحلی بندرعباس موافقت کرده بود.

تور جهانی سه ستاره بندرعباس، قرار بود از 13 تا 17 اسفندماه سال 98 به میزبانی استان هرمزگان برگزار شود و 62 تیم از 22 کشور جهان برای حضور در این رقابت‌ها ثبت‌نام کرده بودند.

فدراسیون جهانی والیبال، جدول مقدماتی و اصلی تور جهانی سه ستاره بندرعباس را 23 بهمن‌ماه اعلام کرد که در جدول اصلی 24 تیم و در جدول مقدماتی بر اساس امتیازات جهانی 20 تیم قرار داشتند.

انتهای پیام/4057/

منبع: آنا

کلیدواژه: فدراسیون جهانی والیبال تور جهانی والیبال ساحلی شیوع کرونا تور جهانی سه ستاره بندرعباس فدراسیون جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۳۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد و به مدت چهار روز (۱۶ اردیبهشت) در روی‌اِت کشور تایلند ادامه دارد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران یک (حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی) با شکست دو بر صفر هنگ کنگ دو (وونگ هویی یو – لی هویفونگ) به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

ساحلی‌بازان با امتیازات ۲۱ بر ۹ و ۲۱ بر ۱۹ به پیروزی رسیدند تا در دیدار بعد به مصاف نیوزیلند دو (پاچئو داوی – وستی توماس) روند. تیم ملی ایران در صورت شکست نیوزیلند به جمع چهار تیم برتر راه خواهد یافت.

حبیب اکبرزاده – امیرعلی قلعه نوی در مرحله مقدماتی در گروه C قرار داشتند و ویتنام یک(انگوین هووآنگ لانگ – دان چان سامای)، استرالیا دو(بنت فینلی – فجس آدام) و تایلند سه (اوتای جائنگ – وانسون گوئن) را شکست دادند و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شدند.

نادر انصاری ناظر داوری مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا است و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرمربی، مرتضی احمدی پوربندری (مربی)، محمد رمضانی (سرپرست) و اکبر مسیبی به عنوان داور همراه، ملی‌پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • والیبال ساحلی زیر 19 ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا؛ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ ساله‌ ایران سهمیه جهانی گرفت
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی