Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت حوزه علمیه خراسان در محکومیت اقدامات نژادپرستانه دولت آمریکاو تروریسم نژادی پلیس این کشور بیانه ای صادر کرد.

مدیریت حوزه علمیه خراسان در محکومیت اقدامات نژادپرستانه دولت آمریکاو تروریسم نژادی پلیس این کشور بیانه ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر مشت گره کرده چدنی استکبار جهانی از پوشش دستکش مخملی سر برون آورد و دولت جنایتکار آمریکا خوی وحشی گری خود را با قتل عامدانه و هولناک یک شهروند رنگین پوست به جهانیان ثابت کرد وبه تعبیر مقام معظم رهبری مدظله العالی این‌که یک پلیسی با خونسردی، زانویش را بگذارد روی گردنِ یک سیاه‌پوست و نگه دارد و فشار بدهد تا جان بدهد، چیز جدیدی نیست؛ طبیعتِ آمریکایی این است؛ کاری است که آمریکایی‌ها با افغانستان، عراق، سوریه و با خیلی از کشورها کرده‌اند؛ این‌که حالا مردم شعار می‌دهند «نمی‌توانیم نَفَس بکشیم» حرف دل همه‌ ملّت‌هایی است که آمریکا در آنجا ظالمانه وارد شده و اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جنایت دردآور، سرکوب بی رحمانه معترضین به این نظام فاسد و هزاران جنایت پنهان و آشکار دیگر در جهان نشان داد که دولت آمریکا در کنار رژیم غاصب صهیونیستی اصلی ترین محور شرارت و فتنه انگیزی در جهان است و بر خلاف ادعای دروغین در زمینه حقوق بشر، بویی از شرافت و اخلاق نبرده و کوچکترین اعتقادی به حقوق و کرامت انسان ها ندارد.

اینک شعار " نمی‌توانیم نفس بکشیم " فریاد همه مظلومان دنیا است که از جنایت های آمریکا به ستوه آمده اند.

رنگین پوستانِ قربانی تبعیض نژادی سازمان یافته حکومت فاشیست آمریکا و اکثریت شهروندان و مردم معترض این کشور در چندین ایالت مختلف، هم صدا با مردم مظلوم فلسطین که سال ها است قربانی جنایت های فرزند نامشروع دولت های غربی هستند و مردم سرافراز ایران که برای احقاق حق خود گرفتار تحریم های ظالمانه و غیر انسانی می باشند، مقاومت را تنها راه نجات خود و پیروزی بر این شیطان بزرگ می دانند.

حوزه علمیه خراسان، ضمن محکومیت تروریسم نژادی پلیس و دولت آمریکا، آن را محصول نظام فکری مادی گرایانه و خالی از معنویت سردمداران این کشور می داند و معتقد است عدالت و مِهرورزی در جهان، جز در پیروی از انوار تابناک دیانت و معنویت حاکم نخواهد شد، که ملت انقلابی ایران به رهبری نایب بزرگوار حضرت ولی عصر (عج) حضرت آیت‌ الله خامنه ای مد ظله العالی با همه توان و تمام قد به آن سمت حرکت می کند.

"نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ"

سید مصباح عاملی

مدیر حوزه علمیه خراسان

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بیانیه حوزه علمیه خراسان دولت امریکا تروریسم نژادی پلیس حوزه علمیه خراسان دولت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۳۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت شدید برخوردهای خشونت آمیز علیه اساتید و دانشجویان غربی

در بیانیه پایانی نشست ۳۰۰ نفری مسئولان کانون‌های بسیج اساتید کشور، بر محکومیت شدید برخوردهای خشونت‌آمیز علیه اساتید و دانشجویان آمریکایی تاکید شد.

به گزارش ایسنا، نشست وبیناری بیش از ۳۰۰ نفر از مسئولان کانون های بسیج اساتید کشور با حضور محمدرضا مردانی، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور و شورای معاونین این سازمان در حمایت از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاه های جهان برگزار شد.

در پایان این نشست ضمن بررسی ابعاد این خیزش آزادیخواهانه بیانیه ای در محکومیت اقدامات وحشیانه علیه دانشجویان و اساتید در دانشگاه‌های غربی صادر شد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحیم الرحیم
«انقلاب اسلامی انفجار نور بود.» امام خمینی(ره)

روزی که حضرت امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی به عنوان «انفجار نور» تعبیر فرمود کمتر کسی باور می کرد انتشار این نور با چنان سرعتی جهان را فراگیرد که در کمتر از نیم قرن جهانیان شاهد امواج خروشان تنفر و اعتراض ناشی از دانایی و آگاهی جامعه بشری به پیشتازی و پیشگامی دانشگاهیان در سراسر جهان علیه ظلم و جنایت استکبار و صهیونیزم بین الملل حول محور «فلسطین» باشند. جایی که آن امام عظیم الشان(ره) آنجا را مسئله اول جهان اسلام معرفی فرمودند. 

اما امروز دنیا شاهد تحقق آن تعبیر و تبدیل شدن فلسطین به مسئله اول جهان می باشد که با خیزش و اعتراض کم نظیر دانشجویان فهیم، اساتید شجاع، جوانان حق طلب و مردم آزاده کره خاکی همراه گردیده و انسان های آزاده سراسر جهان با علم و آگاهی از ظلم و خشونت وصف ناپذیر صهیونیزم و استکبار علیه مردم مظلوم و مقتدر فلسطین بپاخاسته و زنگ های خطر را علیه موجودیت و حیات عنکبوتی اسرائیل غاصب و ارتش وحشی صهیونیست به صدا درآورده اند. 

ما اساتید بسیجی سراسر کشور ضمن ستایش و حمایت از حرکت کم سابقه دانشگاهیان سراسر جهان علیه خشونت و توحش بی سابقه حاکمان غاصب سرزمین های فلسطین، هرگونه برخورد خشونت آمیز و اعمال زور علیه اساتید گرامی و دانشجویان عزیز در هر نقطه ای از جهان را به شدت محکوم و خواستار خاتمه سریع جنایات جنگی و ضدبشری رژیم صهیونیستی در غزه می باشیم. همچنین به حامیان غربی این رژیم وحشی و سیاستمداران غربی هشدار می دهیم بیش از این چهره ملکوک و ماهیت زشت لیبرالیسم، دمکراسی، آزادی بیان و حقوق بشر را  مکشوف نساخته که زمان زیادی به آغاز جنبش های  وسیع بیداری جوانان غرب علیه صهیونیست های ضددین و سیاستمداران مستکبر باقی نمانده است.

ان شاء الله

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • محکومیت شدید برخوردهای خشونت آمیز علیه اساتید و دانشجویان غربی
  • بیانیه دانشگاه امیرکبیر در محکومیت سرکوب خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشگاهیان حامی فلسطین
  • محکومیت سرکوب و برخورد خشونت‌بار پلیس آمریکا با دانشجویان از سوی دانشگاه امیرکبیر
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد